I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-07-25 16:51

Speltips

Det är så att det vore kul med en spel tråd med folk som spelat på oddset,stryktipset och trav osv.

Hur ofta spelar du?
Hur ofta vinner du?

Spel tips osv från mer erfarna spelare vore kul också!

inte för att whoa är så mycket för spel men vore kul med några inlägg :)

Själv spelar jag inte så dunder mycket men när jag står i kiosken brukar jag spela på trav svårt som attans men det är värt om man vinner någon gång. Har vunnit 1300 och 600 några gånger. Men har säkerligen förlorat mer men jag väntar på miljonvinsten :)

Stryktips och sånt är pappsen expert på om man säger så.

Tips på trav v65-1 8an spik och v65-5 conny nobell

2006-07-25 20:14
spelar nästan varje dag, om det finns nåt spelbart då. kör mest singlar och enstaka dubblar, mest på betfair, nordicbet, fonbet, pointbet, interwetten och betsafe. spelar enbart på sporter, dock inte trav (har faktiskt svårt att se hur man kan gå plus i längden på sporten, men tydligen finns sådana).

hur ofta man vinner tycker jag är ointressant, det är väl vinsten som räknas? förra året gick jag i snitt plus 3360 kr i månaden, i år har det gått något sämre, men jag ligger iaf över 3 papp.

för att kunna tjäna på spelande måste man lägga ner mycket tid på att läsa om matcher, skadeinfo, osv, ha tålamod och inte vara girig.

om cirka en månad börjar jag jobba som oddssättare (svensk fotboll och hockey) för ett av dom största bookmakers på nätet.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"

2006-07-25 20:17
that's my story
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"

2006-07-25 20:28
taight själv så jobbar jag i en atg live butik och inte så mycket för internet spelandet när det ändå finns statligt spel med pengar i hand och riktiga pengar när man får vinsterna. Här har folk vunnit 30 000 på 9 kr på trav. 100 000 på 250 kr. På trav alltså men jag letade efter bra personer så skulle man kunna göra ett whoa place där man kan samla allas tips så alla kan vinna på det tänkte mig det skulle funka maybe som en kul grej lättare och vinna destå mer folk man är.