Nån som vet om man kan lägga upp en ganska stor fil på nån sida?? Filen ligger på 255 MB Det är grymt drag på publiken kan jag lova
I have no Yesterdays, Time took them away. Tomorrow may not be - but I have Today.
Walk against me and it will be the last steps you take nukkah!.....Dirrrrty Dirrrrty!! www.dirtyrecipe.com
annexet men grattis
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
aaamen sluta länka nå engelskt jävla skit vi vill ha rööööj
men länka panathinaikos eller va fan du nu tycker är "rööööj"
håller med greken. och jag pallar inte länka heller så dont bother.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
fin tråd,mer våld och mer huliganism! grekerna är ju störtsköna när det gäller att hålla på sitt lag :)
Liverpool
paok-kör bajen nu tung tung!!!
U only scared to die when u ain´t living right- T. Kweli
denna sorry för länken: http://www.youtube.com/watch?v=gsKY0UeQg q8&search=bajen
U only scared to die when u ain´t living right- T. Kweli
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
I have no Yesterdays, Time took them away. Tomorrow may not be - but I have Today.
Ascoli Ascolis fans är riktigt grymma det är riktigt bra tryck på deras matcher kan man lugnt säga=)
den här tråden va kung!
Jag känner mig stor, stark och milslång/ Med tio ton på min skivstång/
orka volleyboll??
BLESS REGGAE MUSIC
Argentina Fans Argentina fans inför första VM-matchen, på Indipendientes hemmaarena
Ascoli fans Vet inte om denna ligger uppe nånstans men den är iaf riktigt grym, dom har sjukt bra drag Ascoli
Mera Ascoli Ett 3 minutersklipp med grymt tryck detta är mäktigt
Fin flagga där på slutet...
Hammarby Alcoholics
Lil_E vilken flagga? från vilket klipp det senaste med ascoli lr?
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...
Joey, aa i slutet på den sista filmen med ascoli påminner lite om hakorset med färgerna och modellen...
Hammarby Alcoholics
måste ses Detta är riktigt grymt gjort grymt coolt
Lazio Grande Lazio http://www.youtube.com/watch?v=02SNzfUOx Ps
-----> http://www.photoshop.nu <-----
munkarna var ju grymma :D
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
inget klipp att bidra med men däremot en fråga. var på argentina-serbien under vm och blev helt tagen av stämningen, råkar inte vara nån som har ett klipp därifrån eller iaf till upptagningar från andra argentinamatcher (förutom den ovan). Bästa ramsan var den som slutade med "oooh argentina" var iofs inte så mycket text innan det heller, men nån rad var det och om nån kan den på spanska lr svenska vore det jättekul
Vad betyder det dom sjunger? på ett ungefär nån som kan översätta?
håller ju på blåvitt så får väl dra upp en av dem skönare vi har. Bajen svergies största skämt, Bajen röker hasch igen Djurgårn nu har vinden vänt Blåvitt vi är bäst igen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
chana sveriges största skämt är väl landslaget och det innehlååer inga bajare ;)
Hammarby Alcoholics
Joey72 P21 sent omsider svar, men det var precis det där jag menade! tackar EE P19 för texten också, även om även jag skulle uppskatta en översättning
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Okej den sista kanske var lite offtopic, men se det som en bonus.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
kör_bara, trots att jag inte har ljud vågar jag ifrågasätta vad din första länk har med Bajen att göra? mörda gnaget 7 oktober!
Hammarby Alcoholics
Ascolis fans e sjukast..
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Här är den där jävla videon från basketmatchen som alla tjatade om, hitta videon i en annan tråd här på whoaklicka
Måste säga att jag verkligen tycker om DIF's " Vi är inte aik "
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
http://www.youtube.com/watch?v=oEcO3DYrHr0 Fan vad den där påminner om bajens sång
" Från södermalm kommer vårt lag, som spöar djurgåredn o gnaget varje dag . o fanan vår e grön o vit så ni ska passa er för vi e hammarby! "
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
Paosången som vi kallar den :) Grymt skön är den, på alla språk!
Hammarby Alcoholics