I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Glenn Hysen, hur dålig är han?

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2006-04-22 11:52

Glenn Hysen, hur dålig är han?

Är det bara jag som tycker att Glenn har fått husera i viasats kommentatorsbås alldeles för länge. Han har ju noll analytisk förmåga. Det enda han gör är att beskriva vad som precis har hänt, men alla som inte är blinda har ju precis redan sett det.

Alternativt att han säger "det var 200% i den tacklingen, höhöhö."

Har aldrig någon hört att han förklara varför något händer eller bidra med något överhuvudtaget. Han pratar alldeles för mycket också. Vore bättre om de bara hade Strömblad, alternativt ordnade en riktig expert och inte en som blev tappad i marken med huvudet före som liten.

2006-04-22 12:05
Haha, han är ju faktiskt jävligt kass.. men man måste oxå förstå att han är väldigt underhållande ibland.. jag ser det så istället :)

2006-04-22 12:06
Bästa hade väl varit om man hade kunnat få välja bort kommentatorerna helt genom ett enkelt val/knapptryck och istället mer fokusera på stämningen på läktarna, plan och omgivning!

2006-04-22 12:25
"Sen gillar jag att han kan engagera sig ordentligt känslomässigt. Är så jävla trött på den korrekta, opartiska engelskinspirerade kommentatorstilen."

Håller med! Sedan så tänker man ju på CL jämt när man hör hans röst, därför kopplar man det till många goda minnen framför TVn. Tycker inte att han är speciellt bra, men jag bryr mig inte så jävla mycket om kommentatorn. Huvudsaken är att man får se matchen.
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday."
- Pitch Black

2006-04-22 12:41
Jag gillar att han har så uppenbara sympatier för sina gamla lag, och säger "vi" när han kommenterar exempelvis Liverpool. Och så är det charmigt att det nästan hörs att han får stånd av upphetsning ibland, och skriker sig hes.
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."

2006-04-22 13:18
Glenn suger på analysera men så jävla skön att lyssna på.
Sen så borde man kunna välja om man ska ha kommentator eller publikljud som nån sa.
Hammarby Alcoholics

2006-04-22 13:30
"ah det är ju så barnsligt" (jättesnabbt)
PS. Your cunt is in the sink

2006-04-22 13:34
Haha skön tråd.. Han är som sagt inte så bra, men ack så underhållande :)

Gillar när han blir exalterad och går upp i falsett lite grann.. haha..
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2006-04-22 13:44
Han nominerar ju alltid två försvarsjobbare och, typ, Ronaldinho eller Henry. Han är charmigt förutsägbar vår käre Glenn.

Sen går det ju inte komma ifrån att han var mycket älskvärd i FCZ.
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."

2006-04-22 13:45
tycker det är sjukt tråkigt att han alltid måste vara på ett lags sida i varje match det är fan inte ofta han är neutral... och ofta är det det laget som jag inte håller på eftersom han verkar hata spanska lag =(

2006-04-22 13:47
Matchens lirare är bara en tävling om vem som är mest poppis. Jag kommer ihåg att Zlatan ledde med ungefär 85%, när han inte hade spelat en enda match, under VM 2002, när man skulle rösta på vem som var sveriges bästa spelare hittills.

2006-04-22 13:48
Vem var det på Viasat Sport som sa "den var ju föri helvete över kortlinjen"? Kanske gick för långt där.

2006-04-22 14:42
glenn är sköön... har ett engagemang som få... sen brister han ju då analytsikt, men det kan man leva med bara för att det är glenn..
Vad vill du att det ska stå här?

Ring: 0730 - 39347037204752752

2006-04-22 16:29
"Gattuso (extremt långa vokaler och göteborgskt uttal), kolla vilken fighter han är!
"Hade det varit gattuso så hade han tjongat in både spelaren och boll i mål"
"Eboue, i princip felfri genom hela matchen"

Jag avskydde Glenn är rolig, nu lyssnar jag hellre på honom än Strömblad. Finns inget som gör mig så generad som när Henrik Strömblad försöker vara rolig och skämta om en situation på planen.

2006-04-22 16:40
"kul, kul" sa glenn hysen när strömblad hade skämtat om honom.

Tycker det har varit lite kyligt mellan dom två efter det..
◙...◙

2006-04-22 16:49
Reportrarna pa sky rock radio ar stralande.
na men dom ar typ fem pers och ibland slutar dom prata om matchen och borjar sjunga eller prata om vad dom skall gora i helgen, eller skamta om spelarna. man forstar inget vad som pagar i matchen... haha jag njuter.

2006-04-22 16:58
Glenn lär ju vara kommentator eller sitta i studion ikväll när Chelsea möter Liverpool. Ska bli intressant att se vilket lag han håller på...

2006-04-22 17:01
Gillar verkligen inte Hysen.

Han säger ungefär samma saker i alla matcher:

minst 2 ggr per match är det "millimeter" ifrån att nån kommer på bollen.

Alla spelare som är över 29 och gör en dålig match "har tappat det där steget han hade för några år sen" enligt hysen.

Samt att det alltid i varje match med Hysen är ett lag som saknar viljan att vinna (dom som ligger under), medans det andra laget (det som leder) spelar lysnade.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2006-04-22 17:04
tyckte dock det var kul i milan-barca matchen då han fick frågan av strömblad om han tyckte seedorf hade spelat bra. Detta var precis efter att seedorf hade lagt sig enkelt (eller vad det nu var)

"njaaae...jag gillar inte hans fjantiga stil.."

hehe. kan tänka mig att han gjorde ett par tusen milanfans förbannade där ^_^
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2006-04-22 17:26
Kom på en annan grej.

Han är, eller var iaf, sjukt dålig på att uttala namn och lagnamn. Typ Reeeeaaaal Madrid osv.

Det skulle vara sjukt kul om hade 2 experter istället för bara 1. Då kunde man ju para ihop Glenn och Glenn Strömberg och se om Strömberg skulle tillrättavisa Hysén lika mycket som han tillrättavisar Lindeborg så fort han försöker sig på att analysera.

2006-04-22 17:52
Han är, eller var iaf, sjukt dålig på att uttala namn och lagnamn. Typ Reeeeaaaal Madrid osv.

det är så man pratar i götlaborg.

2006-04-22 18:04
Enda jag och min kompis hörde i förra CL matchen arsenal - villareal var då henry, henry, henry alltid vare henry som skulle ha mest beröm. Första saken han nämnde efter arsenals mål var henrys framspel till den som assisterade han som gjorde målet, blir lite smått galen på att han ALLTID berömmer ronaldinho och henry så mycket, visst jag tycker att det är världens 2 bästa spelare men jag tycker ändå de blir för mycket!
Men lika glad är jag för det!

2006-04-22 18:37
JAAAAAA DÄR SITTER DEN !!!!!!
så jävla dålig e han.... han är fan inte neutral någonstans kul för alla som håller på chelsea när det verkar soma tv jobbar för chelsea också

2006-04-22 19:44
hatar han, bara jag som stör mig på uttalet på hleb?

scchleebb ?

wtf what ?

2006-04-22 21:22
Gillar verkligen inte Hysen.

Han säger ungefär samma saker i alla matcher:

minst 2 ggr per match är det "millimeter" ifrån att nån kommer på bollen.

Alla spelare som är över 29 och gör en dålig match "har tappat det där steget han hade för några år sen" enligt hysen.

Samt att det alltid i varje match med Hysen är ett lag som saknar viljan att vinna (dom som ligger under), medans det andra laget (det som leder) spelar lysnade.

hahah håller med fullständigt.

tror ni han själv är medveten om att han bara upprepar samma saker?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-22 23:48
Glenn är ungefär världens sämsta människa på jorden. Det är vad jag tycker. Hitler var bättre
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!

2006-04-23 00:30
Det gör jag inte.
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!

2006-04-23 13:22
Glenn Hysen kanske inte är den bästa men om någon kommentator borde sluta är det Lasse Kinch

Lasse Kinch är ett skämt som inte kan ett jota
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse

2006-04-23 17:48
Han har lärt sig att uttala cole nu iaf.
Innan va det Andy Kool å Jo Kool

Glenn e Kung
bla bla bla

2006-04-23 19:16
hans son kan ata bajs.

han tror att han kommer bli natt.. nya hoppet for sverige. huh

2006-04-23 20:31
Fan vad ni hatar, jag tycker Glenn är cool, däremot föredrar jag Strömberg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-23 21:13
glenn är ju inte blyg för att hylla sin son...liksom kenta nilsson (senast i HC Z.. sveriges bästa 85:a etc..hehe)

Glenn är förövrigt roilgast när han underbarast när han pratar om Hamann .. va fasen är det han säger nu igen.. han brukar hylla honom som fan..o yra nått om att Hamann en gång i tiden var världens bästa offensiva mittfältare

2006-04-23 22:49
Glenn kommer alltid vara och förbli en pajas! Jag är allergisk mot killen och hans uppenbara brist på kunskap när det gäller fotboll från något annat ställe än Premier Leauges toppskikte.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

2006-04-24 03:54
snidarn
hahaha, har han sagt det? ååhh underbart, det vill jag höra. haha shit, riktigt jävla puckat att häva tu sig en sån sak faktiskt. 100 höjdare material, :)

2006-04-24 10:00
haha bästa var juh "Tror aldrig att Milan har haft någon bra huvudpselare"..Grabben kan historian