I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-03-28 07:55

traning och majja

hade en diskussion med en kompis om att trana och roka majja. hur daligt ar det egentligen for kroppen? jag tror alkohol ar samre for kroppen nar det galler muskler etc, men han pastar att majja ar varre. nan som vet?

owen-shearer

2006-03-28 09:31
Rent skitsnack. Jag vet flera som röker och tränar, Och jag säger inte att det är det ultimata målet att vara skitstor, men det var hans, och det är han, även fast han röker. Alkohol bryter ner kroppen mycket hårdare enligt mina erfarenheter. Sen så är väl inte nån drog nyttig för träning, men jag skulle satsa på att sänka ett mumintroll är värre än att knulla en räv...
Sittin sideways...

2006-03-28 12:02
jag vet inte de fysiska effekterna tyvärr, men muncheesen borde hjälpa dej på vägen.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2006-03-28 15:32
jaa det är skitsnack..

jag har flertalet kompisar som idrottar på väldigt hög nivå och röker mer än vad jag gör..

så du kan vara lugn
MeckGyver

2006-03-28 16:13
röker du för mkt kommer du säkert inte träna lika bra
hashplanka rules.

2006-03-28 16:14
problemet e väl att du inte pallar träna om du röker för mycket

2006-03-28 16:20
ah exakt va ja menade.
hashplanka rules.

2006-03-28 19:53
okay, var som jag trodde da. grejen ar ju att man kanner ju inget dagen efter man rokt, sa det ar ju inte som att trana med en bakfylla.

det ar fan paradoxalt hur manniskor i sverige har san negativ installing till latta droger som marijuana, medans alkohol ar ett accepterat satt att umgas ungefar. dubbelmoral sa det skriker om det.
owen-shearer

2006-03-31 16:55
vem 17åringen?

2006-04-01 01:15
det finns hur många lirare som helst som snortar kola. klart du kan röka lite grönt mannen!

2006-04-02 20:39
droger ocjh träning är aldrig bra!!

droger är heller aldrig bra!!
yoo

2006-04-03 08:20
aron nisse: det var ingen som sa att det var bra, utan vi diskuterade hur daligt det var. en viss skillnad.
owen-shearer

2006-04-03 09:26
All sorts rökning försämmrar ju kondisen, så det beror ju på om du ska bygga upp muskler så spelar det ingen roll. Men om du typ tränar fotboll och måste ha kondis är det inte bra. Då kan du ju äta det i stället ;).
Det är inte så bra att röka innan man tränar eftersom det får musklerna att slappna av, men fett bra efter och mot träningsverk. så blaza på bara!!
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?

2006-05-20 18:38
om man röker rent så e det inga problem...cannabis påstås öppna blodkärlen i lungorna varav nikotin stänger blodkärlen.. bla en av världens starkaste klättrare chris sharma röker upp mot 10 gram om dan

2006-05-21 10:19
Jag skulle nog inte tro att cannabis har värre effekt på träningen än vad vanliga ciggaretter har.
Och då beror det naturligtvis på hur ofta man röker och vad det är för sport man tränar för att se om det är skadligt.
När det gäller styrketräning så kan man nog självklart bli bitig om man röker på.

Det är nog dock inte smart att göra det samtidigt .=)

Hur som helst så är jag inte expert så vem som helst kan rätta mig om jag sagt nått galet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.