I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-03-14 11:45

HCZ

Någon mer som kollar? Jag tycker det är sjukt roligt! Jag hejjar som fan på han keizo eller vad han heter, jag hoppas verkligen att han snart kan åka sina första meter utan att ramla.
Sen en målvakt som inte kan ta sig upp på benen när han ligger och därför undviker att lägga sig! Kan inte bli bättre.

Vad säger ni? Krossar dom Tre kronor? ;)

"jag är som den värsta actionfilmen från usa"

2006-03-14 13:36
I jämförelse med FCZ är det rätt kefft tyvärr.

Men visst, en helt ok serie.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-14 14:30
Snarare är det mycket bättre än FCZ eftersom varenda jävel med två ben kan springa, men det kräver en hel del mer att stå på skridskor i full hockeyutrustning. Bara grundkonceptet gör programmet så mycket mer sevärt.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2006-03-14 15:07
Lite trist att han målisen (matti va?) och mongokillen (andreas va?) kom med.

Extra trist att de ställer den som är överlägset sämst på skridskor i mål.. i knattehockey brukar det ju nästan bli tvärtom.

Skönaste scenerna än så länge:
Under uttagningen när killen flyger rakt in i sargen med skallen före och man får se det i slow motion-repris om och om igen

Under första träningen när Keizo ska bromsa in, tappar kontrollen och nästan halshugger en snubbe bakifrån med sin klubba.

Under första matchen när Matti efter timeout åker till sitt mål, inte lyckas bromsa och smäller rakt in i ribban så att målet flyger all världens väg.
mensvärk är livets krydda.

2006-03-14 15:10
Jag har för övrigt haft Keizo som lektionsledare här på universitetet... han är ett riktigt jävla orginal :)

Minns när man cyklade till hans genomgångar.. i 9 fall av 10 cyklade man förbi honom nånstans mellan ICA och skolan, 10 fall av 10 gick han med en torr baugette i ena näven och ett paket juice eller yoghurt i andra. Stadig frukost.

2006-03-14 18:02
Extra trist att de ställer den som är överlägset sämst på skridskor i mål.. i knattehockey brukar det ju nästan bli tvärtom.

nej
Aldrig mer....

2006-03-14 18:06
Haha nej. Den som är sämst på skridskor får alltid vara målvakt :D
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2006-03-14 21:01
vad fan har ni lirat i för kalleankalag? :s

:)

2006-03-14 21:02
ok, det rann över lite där och meningsuppbyggnaden blev lidande.

det jag menade var:
vilka jävla kalleankalag har ni lirat i egentligen?

!

2006-03-14 22:18
Vallentuna
Aldrig mer....
Admin

2006-03-14 22:27
Matti är jäkligt klockren som målvakt. Hans kamp för att komma upp på benen när han ligger ner är riktigt vacker :)

Det är sjukt kul att se när de porträtteras, med sina små egenheter, och sedan se dem snurra runt som Bambi på hal is.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2006-03-14 23:34
Jag är avundsjuk, dom drar till NYC på lördag. Får tix till the Garden och se Rangers också. :(

2006-03-15 01:19
Vilken kanal går det här på? Har missat helt.

2006-03-15 08:46
Ramathorn: ZTV.

2006-03-15 14:42
går ju i trean oxå. först ztv nyaavsnitt, sen repris där, o sen i trean oxå. iaf har jag sett att dom sänt ett i trean.

Haha han me skägget är rolig. ser ut som dvärgen i sagan om ringen. fast lång. :D

jag tycker alla är skitmodiga som ställer upp. Själv kan jag inte åka skridskor. Ska lära mig det snart. Bara jag får pengar så ja kan gå till ishallen. :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-15 15:00
du behöver väl inte pröjsa för att gå till ishallen?
Aldrig mer....

2006-03-15 15:03
"Fan vad jag hatar naturen! "
hbsfvbljfbkljanfrgklbnabnfdab<br> <br> Sorry, ville bara ha nått unikt...

2006-03-15 15:55
Haha, princess, jag sa samma sak om honom. Han ser precis ut som dvärgen :D

2006-03-15 18:30
längtar tills avsnittet då de åker iväg på teambuilding, det vankas nakna män ^^
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!

2006-03-16 00:36
Apjävel: jo jag måste hyra skridskor där :)

Kungvikke: hahhaha =)
tror ärär blåvit o skriver på svenskafans lr nå. helrolig karl =)

2006-03-16 09:30
De är i kalla kiruna i nästa avsnitt och får styrk av 9-10 åringar. respekt.
7 words of Love:
"JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE"
HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI

2006-03-16 11:29
Jag tror jag skulle platsa i hcz :)
"jag är som den värsta actionfilmen från usa"

2006-03-16 14:17
jag oxå. men jag skulle aldrig utvecklas o bli bättre :P