I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Streama Juve-Werder?

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2006-03-07 16:59

Streama Juve-Werder?

Någon som vet någon sida där man kan streama kvällens match?

(Inga onödiga kommentarer, tack)

Vem är du, tjänsteman?

2006-03-07 17:14
CAMPIONI!

2006-03-07 18:19
Tack Rizmo. Ska se om den funkar sen...

Någon som vet om denna fungerar:
http://footballtvs.com/watch/live/stream/w erder-bremen-juventus.htm
Vem är du, tjänsteman?

2006-03-07 18:19
footballtvs.com

Sådär..
Vem är du, tjänsteman?

2006-03-07 18:25
Jodå, den funkar. Du behöver bara ladda hem ett program först :)

Din länk vet jag inte om den kommer funka.
CAMPIONI!

2006-03-07 18:32
Har du lust att skriva en mini-guide till hur jag ska gå tillväga för att få in den matchen? Typ en liten steg-för-steg-guide :) Det skulle vara dagens insats.. :]
Vem är du, tjänsteman?

2006-03-07 21:06
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"

2006-03-07 22:42
herrejävlar, jag skulle inte vilja vara Werder Bremens målvakt nu :-O

2006-03-07 22:45
från hjärtat FORZA JUVE FORZA JUVE FORZA JUVE!!!!!
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2006-03-07 22:47
Från knäet FORZA JUVE FORZA JUVE!

2006-03-07 22:47
Helt jävla underbart.. men extremt pinsamt att det ens ska behöva bli sån här dramatik mot Werder Bremen.
Vem är du, tjänsteman?

2006-03-07 22:58
Se där.. Ett milanfan som lagt ner hela sitt liv på Juventus.. är du smått förvirrad min vän?

Juve i dina inlägg, Juve i din forumsignatur och Juve på din sida..

Prata mer om oss.. Uppenbarligen finns det ju inte ett skit att säga om ditt eget lag.
Vem är du, tjänsteman?

2006-03-07 23:04
gud vilken viktig seger, höll fan på att lessna ur i början, men i andra speldae juve ut bremen totalt
Hojt!

2006-03-07 23:11
...och 6000 Juvefans på Del Alpi jublar åt avancemanget.

2006-03-07 23:12
Skööönt!

Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2006-03-07 23:14
Franco P5: Berätta mer..
Vem är du, tjänsteman?

2006-03-08 00:29
har nog aldrig varit surare
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2006-03-08 03:32
Ändå lite synd om Wise eller vad han nu heter som gjorde en stormatch och så gjorde han en tabbe som blev matchavgörande.

Men Nu vinner vi CL!

2006-03-08 09:19
undrar hur Olzen känner sig idag..

2006-03-08 09:21
insane M P21

du kan ju drömma. finns ingen hunger i dagens Juve, dom är helt enkelt mätta på framgång.

Barca tar det här till slut.

2006-03-08 12:38
Franco Haha. såfort det vankas Juventus match kravlar du ut och börjar skriva om dom överallt. Jag är inte ens säker på vilket lag du självåller på för jag har aldrig sett dig skriva om nått annat lag än Juve.
Var han mutad säger du? hade han inte gjort en stormatch så hade juve vinnit med 5-1 och inte 2-1.

tahoma Juventus har inte viunnit CL på ett tag, dom är inte mätta. hade tur mot bremen, sure, men det säger inget.

2006-03-08 14:14
insane M P21: Tro det eller ej, han lever för Milan. Att han sedan är smått förvirrad och konstant skriver om Juventus kan jag dock inte förklara riktigt.. tror det skulle behövas en lång studie utförd av ett psykologteam för att få svar på den frågan. Eller kan det vara så enkelt att han är ledsen för att hans lag är ständiga tvåor? Only God knows..

Franco P5: Berätta mer.. Vilka mer var mutade?
Vem är du, tjänsteman?

2006-03-08 14:18
Stilnoct: Hur kommer det sig att det mesta Juve-hatet i det här forumet kommer från ny-reggade användare?
Vem är du, tjänsteman?

2006-03-08 14:33
Loungo P21: Vill du räkna bucklor? Mm.. din ass.. den verkar ha fått sig av Juve både en och två gånger..

Ja, det finns ni som pratar mer om oss än om erat eget lag, vilket är sjukt komiskt. Sedan finns det de som redan har en user här men skapar en till för att få det att se mer ut... eller hur förklarar du att det skapas nya users som bara skriver om Juve?

Fortsätt ge oss uppmärksamhet.. Fortsätt skrika ut ert elektrakomplex.. Vi älskar att ni hatar.
Vem är du, tjänsteman?

2006-03-08 14:53
Loungo P21: Hur kan det startas fler trådar? Vi har ju inte ens några fans :(

Varför stör det dig så innerligt att det (i din värld) finns så få Juventus-fans. Det borde väl glädja dig? Är du så psykiskt förvriden?
Vem är du, tjänsteman?

2006-03-08 15:12
Återigen: Hur kommer det sig att det stör dig att det finns så få Juvefans? Borde du inte vara glad över det?
Vem är du, tjänsteman?

2006-03-08 15:23
juve spelar skittråkig fotboll därför har dom inga fans inget konstigt med det

2006-03-08 15:26
Fattar inte hur folk kan säga att juve är det intressanta laget? Så jävla intressanta kan dom väl inte vara när läktarna gapar tomma och lirar världens tråkigaste fotboll. Varför är det inte turister som åker och kolla på juves matcher utan mest milans och barcelonas?

2006-03-08 15:28
Det finns typ ingen som är neutral till Juventus tror jag. Antingen älskar man laget eller så hatar man laget pga. det tråkiga spelet. Så är det iaf här jag bor.
cva ?

2006-03-08 15:31
Att Juve inte har några fans i Turin är lite överdrivet. Visst finns det fans där, även om Torino är det populäraste klubben i staden.

Och juventus har mest fans i Italien samt mest fans av dom Italienska klubbarna i världen. Så att det inte finns några Juve fans är inte sant.

Och visst är det lätt att skylla på saker när det går bättre för konkurenterna än för sit eget lag. För att Bremens målvakt skulle vara mutad är det fånigaste jag hört på väldigt länge i Juve konsperationsteorier.

Milanfansen börjar visst bli desperata. Snart är väll hela Uefa mutade av Moggi (om Juve skulle gå långt i CL dvs, om dom skulle åka ur innan finalen visar det ju naturligtvis att ligan är köpt eftersom man inte vinner CL)

2006-03-08 15:32
Att Delle Alpi står tom tror jag iof beror på att arenan är så fruktansvärd dålig.

2006-03-08 15:35
För övrigt, Franco har inte skrivit en enda mening i "AC Milan" tråden, men dyker upp i alla trådar där Juve överhuvud taget nämns... ett smygfan kanske? ^_^

2006-03-08 15:43
Alla vet att Franco älskar Juve
soundcloud.com/iloice

2006-03-08 15:43
kan nån länka 2-1 målet missade de...

2006-03-08 17:06
insane M P21: Du kan säga det 100 ggr till men ingen kommer att fatta. Räcker med att citera från totalfootball.org:

"Juventus är - mer än kanske någon annan klubb i världen - en hel nations favoritlag. Nästan var tredje italienare sympatiserar med de zebrarandiga från Turin; till och med i Rom sägs antalet juventini uppgå till 300.000 och i minst lika lokalpatriotiska Toscana är det lätt att konstatera att långt ifrån alla håller på de lokala storheterna Fiorentina, Livorno och Siena."
Vem är du, tjänsteman?

2006-03-08 23:33
Hah Franco som om Torino har mycket mer publik på sina matcher då eller? Kolla igen
soundcloud.com/iloice

2006-03-08 23:41
Franco P5: Berätta mer.. Berätta om era två straffar de två senaste CL-matcherna..

Varför kan inte folk i andra städer hålla på ett annat lag än sitt eget stadslag? Vad jobbigt det måste vara för folk som flyttar runt.. Men jag antar att du bor i Milano nu och alltid har gjort det? Eller hur ska vi ha det nu?
Vem är du, tjänsteman?

2006-03-09 15:23
Franco P5: Berätta mer.. Det var alltså bara hela tv3's fotbollscrew som tyckte straffen i munchen var... billig så att säga. Fast.. Jag vet ju inte hur mycket ni gav för den så "billig" kanske inte var rätta ordet?

Varför är det patetiskt att vi har fler fans än er?

Du skryter ju som sagt med att du är Milanese.. och vart fan bor du?

Svara gärna på min fråga också..
Vem är du, tjänsteman?

2006-03-09 15:49
soundcloud.com/iloice

2006-03-09 17:21
Franco P5: Räkna de senaste 10 matcherna milan och juve spelat. Vem har fått flest straffar? Och om du ärligt talat tycker era var korrekta så är du verkligen så blind som du verkat.
Vem är du, tjänsteman?

2006-03-09 17:24
Det finns liknande kompilationer med andra lag.. Är det en nyhet för dig att det förekommer felaktiga beslut i varje match i princip? Och att storlag får domsluten med sig lättare ibland är väl heller ingen nyhet? Började du kolla på fotboll igår eller?
Vem är du, tjänsteman?

2006-03-09 17:37
Loungo P21: Jag har inga siffror själv så jag kan varken dementera eller bekräfta det du skrivit. Tror inte att du ljuger om det du läst/sett heller. Å andra sidan har jag svårt att kalla antalet straffar mellan 85-90e för "betydligt mycket mer". Av egen erfarenhet kan jag säga att jag sett en hel del beslut emot oss som varit felaktiga också. Och just det faktumet att Juve är "kända" (precis som andra storlag) för att få beslut med sig kan generera beslut emot oss. Bara förra året mot Liverpool fick vi 3-4 offside-avblåsningar emot oss varav ett resulterade i ett bortdömt mål på bortaplan.

Franco P5:
När har jag sagt att ni inte förstår er på fakta? Jag sa att ni väljer er fakta väldigt selektivt stundtals. Och snälla, ska du verkligen komma och påstå att Pippo inte fått billiga straffar på sistone och genom åren? Sluta kolla på livescore.com..

Jag har tyvärr ingen länk till någon sådan just nu men jag har sett ett par med Milan där bl.a. Pippos straffar tagit upp halva tiden. Det komiska med din kompilation var att vissa klipp var korrekta domslut och andra felaktiga av förklarliga skäl.. öppna ögonen lite och tänk till själv istället för att mata dig själv med trångsynt hat.

Vad är det du anser att jag bör svara på som du ej fått svar på?
Vem är du, tjänsteman?

2006-03-09 17:43
Jag har sällan sett ett lag få så många välbehövliga övertidsminuter som Milan. Inte heller har jag sett en anfallare trilla omkull lika enkelt som Pippo.

T.o.m. min kusin som är rossoneri erkänner att Pippo och övriga i milan fått sjukt enkla straffar på sistone iår.
Vem är du, tjänsteman?

2006-03-09 17:53
Loungo P21: Tycker mig ha sett välbehövliga minuter ganska långt tillbaka i historien.. Så jag delar inte din uppfattning om de två sista säsongerna alls faktiskt.

Spelar väl ingen roll om han filmade i Juve också? Det jag säger är att han filmar galet mycket nu. Så fort han får bollen lite för långt ifrån sig så faller han. Minns inte vem det var som sa det igår men "han visar att man minsann inte ska lägga en hand på honom innanför straffområdet."
Vem är du, tjänsteman?

2006-03-09 18:09
Loungo P21: Jag kan hålla med om att han ändrat spelstil men det är fortfarande inte så att han väljer att hålla sig på benen när han tappar kontrollen över bollen.. Att han har blivit "bättre" säger inte mycket i det här fallet..
Vem är du, tjänsteman?

2006-03-09 18:29
Franco på den tiden hade inte ens målvakterna handskar men va spelar det för roll.
Förresten vad spelar det förr roll om NÄR jag började heja på Juventus? Är det nått tillfälle man inte får göra det eller?
soundcloud.com/iloice

2006-03-09 22:29
skulle någon kunna lägga upp 2-1 målet, har lyckats missa de helt

2006-03-09 23:35
sök på video.google.com eller youtube.com
soundcloud.com/iloice