I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Expekt.com Vad fan håller dom på med?

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2006-01-23 04:06

Expekt.com Vad fan håller dom på med?

Jag blir så jävla trött på dom där idioterna. inte bara med att dom stänger av "live betting" under typ 5min medans ett spel är igång och sen så höjer dom och sänker oddsen innan man ens hinner trycka på vad man vill ha det är sjukt.

sen det värsta som finns är när man inte kan sattsa över en viss gräns. någon som varit med om det mer än mig?

vi säger att jag sattsar 1000kr på ett spel. så är gränsen på 450kr och dom restrerande pengarna får man tillbaka om dom inte godkänner detta spel annars får man använda dom.
Men det jag inte fattar är VARFÖR har dom såna hor blockar?, ska man inte få spela så mycke/lite man vill?

självklart så skickade jag ett "hot mail" till dom och fråga vad deras problem är, så fick jag svaret.

Hej,

Vår riskmanager kan acceptera, delvis acceptera eller neka ett spel.
Det är absolut inte vanligt men det kan hända.

Detta rör sig alltså inte om någon särbehandling från våran sida utan är ett beslut taget av vår riskmanager baserat på olika fakta han väger in när han behandlar spel. Ditt spel kommer att behandlas så fort som möjligt.

Med vänlig hälsning
Martin Starck
Support
Expekt.com Ltd.

Någon mer än mig som har råckat ut för sånt SKIT!!!!!!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.