VM´s Skytte Kung?
Brasilien vinner vm det hoppas jag alla förstår , har det någonsin funnits något lag som e såå sjukt bra`? skytteligan blir ju mest spännande jag tror på Mexicos borgetti
zlatan vinner zäkert zkytteliga zkulle jag tro?
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har övervägt vissa förslag och tippar också på Storpajsarn
A de e braaaa, tjaaa
Finns nåra alternativ. Argentina är revanschsugna och kan gå långt. Då finns alltid Crespo som pounchar in nåra bollar. Adriano, Ronaldo eller varför inte Storpajsarn som sett jävligt bra ut den senaste tiden.
ztorpajzarn zåklart, hur kunde jag mizzta mig zå uzh vad roligt det är att zkriva på zlatan zpråket eller hur?
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
En bra blandning mellan Supporter och toppforward.
A de e braaaa, tjaaa
missöde ja, jag tänkte det också. går till real madrid för 200 mille för att dra in pengar, fast till skillnad från alla andra så levererar han iallafall,
A de e braaaa, tjaaa
Jag har ett som det står "drink responsibly" på.. kan tänka mig att det står nått liknande på hans.
A de e braaaa, tjaaa
missöde : du e fan kul :)
Sitt inte och trolla!!
jag tror fan på Kaka eller Zlatan
Ronaldo aka Schishko vinner skytteligan.
cva ?
Ruud van Nistelrooy
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Andriy Schevtjenko Didider Drogba Luca Toni
Ronaldo eller Fernando Torres
Visca el Barça!
Dajle P54: tror iofs Eto'o får jäävligt knepigt att vinna skytteligan om vi ska vara ärliga... ä
ä
Luca Toni, Zlatan, Henry
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
Luca Toni
Men lika glad är jag för det!
Dajle P54 hahahahahaha
cva ?
Adriano
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det står mellan storpajsarn och adriano
http://www.sthlmmd.se
Adriano
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Finns inget hetare alternativ än Adriano
skulle tippa adriano eller luca toni.
Adriano, Ronaldo eller Toni tror jag på.
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday." - Pitch Black
missöde du är verkligen full..
Fernando Torres eller Luca Toni Spanien tar sig ju aldrig långt, så mina pengar lägger jag på TONI!
Den som verkligen kommer slå igenom är Messi helt utan tvekan,, Försvararna kommer undra vad fan som hände.
A de e braaaa, tjaaa
ja absolut åbbelito. messi och cicinho kommer slå igenom. mina tips. men inte som målgörare utan för andra kvalitéer.
Rosicky med
Jo, Messi kan verkligen bli ! nr 1 eftersom storpajsarn fick sitt stora genombrott i VM på grus, där Sverige ju vann...(men i ärlighetens namn, hur många andra länder är bra på grus?)
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab
taortan: han kan väl spela messi på kanten och ha tevez och crespo på topp ändå? det är iaf så jag skulle ha spelat.
Tror pa adriano, hoppas pa rooney eller zlatan
blir säkert nån flottig typ som ingen räknar med, som baros senast.
taortan: förvisso glömde jag bort honom en smula där men jag tror ändå messi kommer få chansen, eller så kommer han ta sig till den. :)
Adriano.
dingrinn.blogspot.com
Adriano
You have smoked yourself retarded!
Tobbe Linderoth.
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."
glömde som sagt säga Adriano!
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
Ronaldo vinner för andra året irad, han har inte vart så bra i Madrid i år men han kommer få hjälp under VM från andra spelare i brasilen, Så han vinner igen HOPPAS TYSKLAND ÅKER UT TIDIGT
Vad faan skrev jag nu?!
Adriano såklart
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...
sjukt att ingen sagt Trezeguet...
Are you not entertained?
Ifall jag ska vara seriös, står det mellan dem här enligt mig: Ronaldo (Han är Ronaldo helt enkelt) Adriano (Med spelarna han har brevid sig kommer han förmodligen att ösa in mål) van Nistelrooy (Målmaskin) Ibrahimovic (Ingen motivering krävs, bara Sverige går långt i VM) Henry (Kanske inte har imponerat stort i landslaget, men kan Frankrike kan han) Ali Daei (Han är världens bästa fotbollsspelare genom tiderna! Det bara är så! :P:P:P)
cva ?
Asamoha
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Miroslav, Miroslav, Miroslav Klose!
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Forzza P13 andra året i rad?
dingrinn.blogspot.com
Adriano respektive Toni skulle jag lägga mina pengar på.......,
Sin-it-all since day one!