I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hett derby på lördag, live på TV

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2005-11-28 16:56

Hett derby på lördag, live på TV

Sheffield U - Sheffield W
16.00 Viasat

Jag vet att inte alla är så imponerade av engelsk div1 men det är en match fylld med känslor. Båda lagen måste vinna, det har inte varit derby på två år, ex-owls spelandes i United, wednesday ligger i botten och united i toppen och Bramall Lane är helt slutsåld dvs nästan 31 000.



Säsongen har varit fantastisk för United men nu bärjar problemen hopa sig. Vår manager, Neil Warnock, som varit United trogen i 6 år är kanske påväg till Portsmouth. Han är dessutom uttalad blades supporter. Det är otroligt mycket skriverier och det påverkar spelarna negativt.

Jag hoppas verkligen att mina farhågor att han lämnar klubben inte blir besannade men det är mycket som talar för det just nu..Portsmouth erbjuder en ruskigt hög lön och Warnock har sagt att han vill vara manager i PL innan han slutar och han har tänkt sluta om 2-3 år.


Matchen sänds live på viasat och jag råder fotbollsälskar att ge matchen en chans!

För mer läsning om Sheffield U förelsår jag vår hemsida.

www.svenskafans.com

hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse