I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

342 kr gratis att hämta hos Ladbrokes

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2005-10-29 15:46

342 kr gratis att hämta hos Ladbrokes

hahah jag skrattade när jag såg att det seriösa spelbolaget Ladbrokes erbjuder odds på matchen mellan danska FC Zulu och svenska FC Z. Oddsen är 2.00 - 4.00 - 2.50 och ger tvekar inte en sekund att spela allt som går på hemmalaget (matchen spelas i Danmark och en förhållandevis stor publik väntas).

bara genom att se på lagbilderna kan man nästan ana vilken nation som har dom starkaste spelarna. sedan har jag snackat med en dansk som följt TV-serien och det han hade att berätta tyder starkt på en hemmaseger.

* FC Zulu har spelat ihop i två år nu (svenskarna endast ett år) och dom har bl.a. åkt till Tyskland.
* FC Zulu slog ett flicklag med 4-1 medans FC Z fick stryk mot Hammarbys 14-åriga tjejer med 0-6 tror jag. Radio 100 FM Allstars–FC Zulu 2–1 - Radiolaget är förmodligen ett korplag och så länge det består av friska vuxna män så ska väl 1-2 anses som ett bra resultat för danskarna. 1-7 mot Danska juniordamlandslaget är också ett resultat som tyder på att FC Zulu inte blivit totalt överkörda.
* Danskarna har hemmaplan och spelar inför storpublik (spelas efter en dansk ligamatch). danskarnas lillebrorskomplex höjer säkert motivationen en aning också.

limiten ligger på 342 kr, alltså inget att jubla för direkt, men det är i alla fall gratis pengar in my opinion.

get that money.

"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"