Inter?
Hur många tycker egentligen om Inter?
Rock is not dead!
noll (0!) ?
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
Jaa det är nog inte många. Ett av kriterierna för att gilla Inter är väl att gilla italiensk fotboll, så det är nog inte många.
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
haha min bror är ett STORT inter fan, haha fan va kul detta är:) skriv mer..
Rock is not dead!
Nämen se där, då finns det ju faktiskt en person som faktiskt gillar Inter. Konstig värld vi lever i....
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
Hahahahaha bra där. Han lacka totalt!
Rock is not dead!
jag älskar inter ..
PS. Your cunt is in the sink
kul för dig, va du nere i varberg?
Rock is not dead!
nepp tyävrr ..
Okej va där med brorsan, bästa upplevelsen enligt honom, jag som fick filma och ta kort:P
Rock is not dead!
Hörde att Walter Samuel var största fittan (har jag kännt på mig ännda sedan han spelade i Roma visserligen). Vägrade skriva autografer osv ..
Kazie: Kommer inte riktigt ihåg, tror inte brorsan fick hans, men Cordoba älskade alla!
Rock is not dead!
Ah, Crodoba och Zanetti är hjärtat i klubben ...
Ha! Om någon gillar Inter? Vad finns det att inte gilla med dem? De blåsvarta färgerna? Familjen Moratti? Hoppet innan varje säsong? Till och med de eviga förlusterna ger mig någonslags hatfylld kärlek till väldens finaste lag. Fick till och med byta några italienska fraser med Zanetti när de var i Varberg. Jag är fortfarande lycklig. Vi vann i allafall en titel förra året. Milan vann ingen. Ha!
"Östermalm for life. Hårdare än Trenchtown!" http://fnochjag.blogg.se
Kazie: Jorå dom va väl okej! Lelay: Haha träffa du moratti eller?
Rock is not dead!
Cruz lirar som om det vore 2003 igen! Mål idag också!
hehe va blev det i matchen?
Rock is not dead!
1-0, eller 0-1 rättare sagt ..
jag hörde att typ alla inter spelare var fittor o bara sket i fansen. kul att cordoba visade åtminstonde kärlek
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
seqonds det är tvärtemot det jag har hört(eller sett från foton),då verkade dom flesta spelarna med på att ge autografer och bli fotade och sånt
LFC
ok, då va de nog bara samuel o den andra argentinaren, zanetti.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
Yepp cordoba vert vad fansen behöver! haha
Rock is not dead!
Jag har gillat Inter i typ 10 år nu.. jag vet inte riktigt varför.. Men dom är bäst! Adriano!!!!!
Jadu
Fele: Va du nere i varberg?
Rock is not dead!
italiensk fotboll är fan tråkigt, går hellre och kollar b-lagsfotboll hemma, den reklamen om de olika ligorna är fan het, en filmande italienare får hårvård.
aa, den e fett bra:D
Jag är väl inte nån större supporter av italiensk fotboll, men jag måste kommentera en sak. Juventus, typ den största klubben i Italien. Varför har de lika mycket publik som Örebro?
2009
jag älskar inter. var nere i varberg. bästa ja varit med om
maybe you might be more than just a one night lady<br>
L-Burna: Jag och lillbrorsan va också där, han hade skitkul.
Rock is not dead!
Precis, angående IFK. Jävlit konstigt att de har så lite folk på sina matcher.
2009