I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Batan till Gnaget?!?

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2005-08-30 22:32

Batan till Gnaget?!?

http://www.svenskafans.com/fotboll/aik/a ..

Vore najs om hatten lyckas få över honom till priset av 1-2 mille.
U21-landslagsmän e alltid najs, och tydligen vill han hellre till AIK än til dif så vi ska nog kunna pressa ner priset, Go Hatten Goooo!

Min bild är... för mycket naket kanske?

2005-08-30 22:35
Sannerligen en intressant spelare, fast enl. mitt tycke så är Rubarth bättre än Batan. Så "Batan till gnaget"? njaaaaa, som Bosman kanske :)

2005-08-30 22:40
Jag är glad att han inte gick till DIF, tänk att bli utsatta för ännu en girig krävande medelmåtta.

2005-08-30 22:53
girig?

snubben har en lön på 5000 för närvarande :P

skulle väl inte vara helt fel faktiskt

2005-08-30 22:59
Även fast det känns lockande att få en het spelare till gnaget tycket jag inte att Aik bör lägga pengar på honom. För en mittfältare är väl knappast vad laget behöver..

2005-08-30 23:04
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/stor ..

så han gick inte till dif?
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama

2005-08-30 23:13
Nej. det är gammalt..

2005-08-31 12:35
Det är ju inte klart än
:.:: ::..: ::.::..: ..: ::. :..:: Denna rad är skriven med blindskrift

2005-08-31 13:44
DIF är inte längre intresserade, och jag slipper mer än gärna gnällfittan. AIK ansåg att han var för dyr. Det mesta tyder på att han spelar kvar i Assyriska.

2005-08-31 17:14
Stod i DN imorse att han stannar kvar i Assyriska, han hade ett för högt pris för AIK.
abbeli-babbeli-subbeli-dubbeli-duu

2005-08-31 17:23
Assyriska var överens med Djurgården om en övergång. Då kom uppgiften att Batan backat och i stället ville gå till AIK. Något som inte stämde alls, säger Varli.
- Stefan var jätteintresserad av att gå till Djurgården. Men det finns agenter som vrider och vänder på saker.

http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.c ..

2005-08-31 18:09
När Batan nästan va klar för DIF så hör man "Vilken lirare, kommer verkligen o bli bra om nåra år" från Difare...o nu när han valde AIK före så ere "haha, kel att ni får den pajasen, e glad att vi slipper honom"

Jag skulle gärna se honom i AIK, när vi sedan plockar hem Björck som förklarat att han vill lira i AIK igen så blir man backlinje komplett..

Karlsson...Björck....Carlsson......Batan /Haynes

Örlund

På så sett så kan vi slänga in Haynes när AIKs defensiv klarar sig bra..Batan kan även få chans att visa sig som mittfältare..

2005-08-31 18:18
Rastasite

Jag fick dåliga vibbar redan när han började ställa "krav" på när, var och hur han skulle spela i DIF. Om dessa uppgifter stämmer vill säga. Han bör knipa käft och enbart vara jävligt glad att serieledarna ens visat intresse. Nu har han ändå sumpat chansen eftersom att DIF inte längre är intresserade, AIK inte har råd och han blir förmodligen kvar i AFF.