I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

TV4 - En ledande fotbollskanal?

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2005-08-26 20:12

TV4 - En ledande fotbollskanal?

Tanken har slagit mig flera gånger och den är fan skrämmande.
Trots att deras senaste initiativ att visa lite Serie A så är jag extremt skeptisk till att TV4 i över huvudtaget borde få visa nån fotboll.

De har inte en enda bra kommentator, de är inte ett dugg seriösa, det vräker ut reklam och framförallt så prioriterar dom alltid fel.

Såg en intervju med nån ledande TV4 snubbe som sa att Italienska Serie A i fyran enbart skall visas söndagar kl 15. Det fick mig att börja gapflabba, hur ska dom då göra när dom får chans att visa stormatcherna?(som alltid, iaf fram till senvåren läggs på kvällarna) Lazio-(Norrtrion och Roma) och alla kvällsmatcher där Juve spelar borta??.

Detta är nog de enda matcherna som verkligen tilltalar vanligt folk av det TV4 har att erbjuda från Italien alltså majoriteten av tittarna (inte hardcoren).

Och eftersom jag följer Spanska ligan en hel del har jag också en jävla massa att prata om TV4 där med men orkar bara inte. Men bara en sån sak att dom visar Alaves-Barca kl 20 på kvällen istället för stormötet Valencia-Betis 22 på samma kväll säger verkligen allt.
Ok Henke Larsson kanske får 3 minuter på slutet så att Pontus Kåmark och den andra pajasen kan sätta sina groggar i halsen till hans två bollberörningar.

Den enda, och den absolut enda anledningen till att jag blev glad när jag såg nyheten var att Lazio var ett av fyra lag som skulle visas.

TV4 i mina ögon alltid den största skämtkanalen.