I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min nya favoritfighter...

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2005-07-21 01:44

Min nya favoritfighter...

...är Charles "Krasy Horse" Bennett!
Fyfan vilken skön snubbe. Såg hans match i Pride Bushido 7 idag, han hade skitkul stil att titta på (han är en äkta ghetto streetfighter, fast lite bättre än i sånna där ghetto brawls filmer). Sen i "intervjun" som man fick se innan matchen verkade han helt stenad osv.
När han vann matchen så hoppade han runt i ringen, hoppade över repen rakt ner på golvet brevid ringen, hoppade runt lite där nere och voltade in i ringen igen. När ringtjejen sedan kom för att lämna över den där stora checken så höll han om henne och försökte nästan hångla med henne.
Det enda jag vet att han varit med i är Bushido 7 och nån King of the Cage.

Såg nyss en annan intervju med honom, nån gång efter Bushido 7 matchen tror jag eftersom han är i Japan och snackar om sin motståndare. Högerklicka och spara som.
En riktigt kul kille, han måste vara hög i denna intervju allså :P

Jag tror han fungerar ungefär såhär:
En helt vild galning som inte går att få hejd på riktigt, han fann sitt ställe, i ringen (eller buren). Men när han är utanför ringen så måste han typ röka weed för att lugna ner sig så han inte ska hoppa och springa omkring.
Han är ungefär en kampsportens Ol' Dirty Bastard, helt orakad, flummad och mystisk, men när det kommer till att få jobbet gjort, så är han helt galen.

Vad tycker ni om denna ganska så lustiga fighter?

njut