I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skateboard åkare in här...

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2005-07-13 13:11

Skateboard åkare in här...

Så här är det...Jag åkte bräda mellan 13-17 års ålder nåt sånt där..Jag har aldrig haft så där kul i hela mitt liv som jag hade då...Nu är jag snart 21 år, och är för det mesta helt uttråkad...jag är otroligt sugen på att köpa mig en bräda igen och testa...sen känns det som att man är för gammal att testa igen, vet att jag inte är det, men känns ändå som det..så vad jag har är besluts ångest helt enkelt, ska jag köpa mig en, lr ska jag inte?...

för typ ett år sen, testade jag åka lite igen när jag var i kroatien. Jag anser mig själv som att jag var ganska duktig när jag åkte förut....när jag testade, var allt så jävla kaos alltså. Balansen var riktigt åt helvete, ollie gick väl, men typ allt över det blev bara kaos...jag antar det var balansen, MEN, vad jag undrar är, hur lång tid tar det innan man kommer på normala fötter igen? Alltså, när det börjar flyta på som det gjorde förut...tar det lång tid?

OTROLIGT tacksam för svar...