I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rosenberg vs Elmander

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2005-06-01 20:45

Rosenberg vs Elmander

Nu är det så att det snart är match, och det finns självklart frågor om startelvan; hur formeras backlinjen? Kim eller Anders? Men båda dem frågorna kan man nog tänka sig, backlinjen kommer nog ha hanson o mellberg i mitten, o lucic o edman på kanterna. o tyvärr komer nog anders starta. men vem kommer vara bredvid Zlatan? ska tränarna tönta sig ur denna o ta antingen allbäck eller jonsson? eller ska dem ta dem mer spännande valen mellan elmander o rosenborg? Om dem tar nån av de yngre valen, vem ska de då vara? Jag tycker att det är en självklarhet att Elmander ska starta. jag tycker rosenberg e grymt överskattad, o jag tycker att han aldrig ens varit i närheten av Elmanders klass då Elmander e som bäst. de bästa jag sett av elmander e U-21, då han va överdrivet överlägsen mot backarna i motståndarlaget, han va helt otroligt strålande, den klassen han va då har rosenberg aldrig varit nrheten av tycker jag. dessutom ska de sägas att många tycker att han blivit ännu bättre än va han va då.
det är vad jag tycker, säg va ni tycker och varför.

Så elvan förmodligen kommer se ut:

Isak

Lucic Hansson Mellberg Edman

Linderoth

Chippen Anders Fred

Zlatan Allbäck

Min elva:

Isak

Nilsson Mellberg Majstro Edman

Linderoth

Chippen Kim Fred

Zlatan Elmander

Jag vet att nillson suger men han har bättre bollkontroll o e bättre offensivt än lucic, o de e nåt som behövs mot malta, om motståndet va annorlunda, hade jag nog inte haft nillson i elvan

Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night