I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

-Ny förvärv i FC Barcelona & Eto'o Chelsea?-

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2005-05-30 08:52

-Ny förvärv i FC Barcelona & Eto'o Chelsea?-

Så det är klart. PSV Eindhovens mittfältare Mark van Bommel är klar för FC Barcelona, han har skrivit på ett tre-års kontrakt med klubben. Vem tror ni blir bänkad nu? Och tror ni han kommer leva upp till förväntningarna?

www.dn.se

ÄVEN så är Athletic Bilbaos anfallare Santi Ezquerro klar. Även han med ett tre-års kontrakt med option på ett år till. Honom har jag faktiskt inte koll på så jag vet inte om han är bra. Jag tycker att Barcelona har ett bra anfall. Undrar vem som åker ut dock.

www.dn.se

---------------------------------------- -----------------------------------

Har länge spekulerats om att Chelsea vill köpa Samuel Eto'o men Barcelona släpper inte honom. Nu har klubben erbjudit 500 miljoner (55 miljoner euro) OCH i det ska Barcelona få en spelare till:

William Gallas - försvarare
eller
Herman Crespo - Milans anfallare som är utlånad från Chelsea.

Så vad tror ni? Jag tror inte dom köper det, såvida inte Chelsea bjuder en miljard tre hundra miljoner (150 miljoner euro)

www.dn.se

Barcelona har även lagt ett bud på "El Niño" (Fernando Torres), som spelar i Atlético Madrid. I affären ingår Juan Román Riquelme och Javier Saviola, som är utlånade av Barcelona.

www.dn.se