I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

alternativ eurosport

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2005-04-17 20:04

alternativ eurosport

Nu är det så att jag är en eurosport "fightclub" fantast. Jag hade nämligen eurosport sedan en tid tillbaka, men eftersom jag är en fattiglapp som bara har kabeltv så drabbades jag liksom andra kabeltvmänniskor av det här med att bolaget snålade och därför sket i att ha med eurosport i paketet.

Jag trodde att jag skulle ha kraften att överleva utan min dos av kamsport varje vecka. Och eftersom jag också har internet så trodde jag att det skulle fixa sig.
Men allteftersom tiden går visar det sig att det inte är sama sak och att varken PuToWebs eller dc-användarnas kvalitet inte är något att hurra för trots allt -_-
Kampsport gör sig helt enkelt bäst på helskärm och tv helst.

Och nu med K1 events på gång till exempel nästa K1MAX galan och Las Vegas fighten så blir det så att man blir lite sur... specielt eftersom BUAKAW ska vara med i maxgrandprixen.

Nu undrar jag:
Finns det någon nå ställen i sthlm typ krog eller pizzeria eller nått där man visar på teven? :p vet att ni fotbollsnissar får ser på matcher, varför inte vi kampsportmänniskor?

en grej till:
Nån som kan spela in den här k1maxgalan mot betalning? Gb messa thanx.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.