I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hockeyn är död..

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2005-04-05 12:56

Hockeyn är död..

Stjärnor? Hjältar? Bortskämda gnällspikar? Alla säger de nej, och bidrar till att ta död på sin egen sport. Jag brukade gilla hockey-VM som mindre, men faktum kvarstår, så länge länder som har mer folk i backarna än i hockeyrinkarna får arrangera vm kommer det att vara en urtråkig, urvattnad historia. Så länge de stjärnor som finns tillgängliga tackar nej så kommer turneringen att vara fullständigt meningslös. Men de har fan i mig ett ansvar, jag blir så jädra lack när jag läser om alla avhopp och nej tack, vad fan tror de att de sysslar med?? De är heltidsproffs och ska banne mig ställa upp för sitt landslag när det är dags för VM. Jag tycker alla stjärnorna borde skämmas något frukstansvärt, de är fan en stor skam för hockeyn..jag borde hållt mitt eget löfte och slutat bry mig när salo nickade in vitrysslands segerpuck. Jag är så arg så att jag funderar på att börja gå på hockey bara för att ta med mig en stor banderoll där jag kan förtydliga mitt arga budskap. vafan, de kan ju lika gärna skicka Malmö Redhawks till Österrike.

http://www.myspace.com/dirtydonline