I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

tankar kring gårdagens fotbolls match:

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2005-03-27 14:22

tankar kring gårdagens fotbolls match:

sämsta bildproducenten NÅGONSIN. han/hon borde skjuta sig själv i ansiktet, för fan vad de var kassa. mitt i en anfall bröt bl a till en close up av Lars Lagerbäck i kanske 10 sekunder. jävla sär.

efter att ha studerat bulgariska landlaget kunde jag dra slutsatsen att gattuso måste ha bulgarisk påbrå.

erik edman = j.o waldner.

zlatan slog faktiskt bulgaren i ansiktet med vilje. efter att han kommit upp.

fan vad (svenska i det här fallet) journalister tycker om att överdriva allting. efter att ha besegrat en b-nation hyllas landslaget som om de har krossat all internationell motstånd någonsin. det här är samma land som vi besegrade med 5-0 i somras. plus att 4 nyckelspelare saknades. så jävla märkvärdigt är det inte att vi vinner.

lucic är fortfarande inte bra, tur att mellberg finns. lucic håller inte mot mer kvalificerade lag. vi behöver mittbackar.

tråkigt att lagerbäck inte låter rosenberg komma in i slutet åtminstone. fan ska vi med allbäck till? allbäck är 90 år. chansa på yngre spelare... eller han kanske vet något som jag inte vet.

i vilket fall som helst, en bra match. måste krossa kroatien next. hämta.

seperate me from your little open mics, please.