I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2005-03-17 12:12

inter

En interista är inte sen med att påpeka vilket lidande det innebär att hålla på Inter, vilka hemska upplevelser man får utstå under en säsong där laget underpresterar och ”bara” slutar som trea eller fyra. Man är först ut av alla med att påpeka hur synd det är om klubben och dess supportrar där en ex-president köpt vansinnigt mycket, samtidigt som vissa predikar för att ex-milanistan, ex-juventinon och den ex-dopade Edgar Davids bör välkomnas in i truppen. Visst förstår jag att det måste svida. Personligen undrar jag hur stort Intersupporterns lidande hade varit om klubben befunnit sig millimetrar från konkurs och tvingats slussa iväg samtliga sina stjärnor. Jag undrar hur han hade reagerat om Lazio (enbart som ett spontant exempel...) plockat över spelare som Adriano, Zanetti, Martins, Cordoba, Emre och Veron. Hade lidandet nått sin kulmen då, månne?

HATA ENGLAND