I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-03-16 11:02

Deco?

Har deco varit bra den här säsongen?

LFC

2005-03-16 11:06
helt ok, inte grymt bra som i porto, men de e förståndigt, i porto så va han ensam kreatör, i barca har han både xavi, ronaldinho o även marquez kan fördela passar någorlunda. därför tar han inte lika mycket ansvar som i porto. men helt klart godkänd o helt klart en nyckelspelare i laget.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2005-03-16 11:48
han har ju fått en helt annan roll än vad han hade i Porto. Han har mer defensivt ansvar och har inte den fria rollen att nästan bara vara med offensivt. I denna roll har han visat oanade kvaliteér men han har inte det fläckfria passningspelet som Xavi har, utan kan slarva lite med lite väl enkla pass.
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab

2005-03-16 15:06
Deco passar inte in i Barca.
Jag bara måste:
jag kicka henne
Admin

2005-03-16 17:39
Tycker han är lite divig ibland. Och en urusel filmare, vilket iofs är komiskt.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2005-03-16 21:37
tycker deco blev krossad av frank lampard i matchen på stamford bridge... men det blev ju å andra sidan hela barca
under the fubu is a guru

2005-03-16 22:17
DECO ÄR BRA!!!; INTE BÄST, nu iallafall, men i Porto och i Portugal i sommras var helt otroligt bra! Hoppas han får igång det snart!

2005-03-16 23:39
Han har inte gjort bort sig, jag hade skyhga förväntningar när han kom. Högre förväntningar på honom än Ronaldinho, men han sköter sig bra. Nästa år då jävlar!

2005-03-17 08:42
jag säger som catchin wreck, decova dålig i början, men har spelat upp sig.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2005-03-17 09:20
Han har varit riktigt bra, visat att han är en väldigt allround spelare. Hans enda riktiga svaghet är som sagt snabbheten.
Visca el Barça!