I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Deco?
Hobby & Fritid - Sport & Idrott
Tillbaka till forumet
Pinsamt P38
2005-03-16 11:02
Deco?
Har deco varit bra den här säsongen?
LFC
Seqondz
2005-03-16 11:06
helt ok, inte grymt bra som i porto, men de e förståndigt, i porto så va han ensam kreatör, i barca har han både xavi, ronaldinho o även marquez kan fördela passar någorlunda. därför tar han inte lika mycket ansvar som i porto. men helt klart godkänd o helt klart en nyckelspelare i laget.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
Patito P40
2005-03-16 11:48
han har ju fått en helt annan roll än vad han hade i Porto. Han har mer defensivt ansvar och har inte den fria rollen att nästan bara vara med offensivt. I denna roll har han visat oanade kvaliteér men han har inte det fläckfria passningspelet som Xavi har, utan kan slarva lite med lite väl enkla pass.
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab
360 P42
2005-03-16 15:06
Deco passar inte in i Barca.
Jag bara måste:
jag kicka henne
Evolution P42
Admin
2005-03-16 17:39
Tycker han är lite divig ibland. Och en urusel filmare, vilket iofs är komiskt.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
misd P40
2005-03-16 21:37
tycker deco blev krossad av frank lampard i matchen på stamford bridge... men det blev ju å andra sidan hela barca
under the fubu is a guru
LeftalOne
2005-03-16 22:17
DECO ÄR BRA!!!; INTE BÄST, nu iallafall, men i Porto och i Portugal i sommras var helt otroligt bra! Hoppas han får igång det snart!
Accabwech P40
2005-03-16 23:39
Han har inte gjort bort sig, jag hade skyhga förväntningar när han kom. Högre förväntningar på honom än Ronaldinho, men han sköter sig bra. Nästa år då jävlar!
Seqondz
2005-03-17 08:42
jag säger som catchin wreck, decova dålig i början, men har spelat upp sig.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
Rettep P40
2005-03-17 09:20
Han har varit riktigt bra, visat att han är en väldigt allround spelare. Hans enda riktiga svaghet är som sagt snabbheten.
Visca el Barça!
Tillbaka till forumet