I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-03-09 18:28

Gymgrossisten

Var inne på deras hemsida och kollade. Då såg jag att dom har en butik på söder tror jag att det var. Jag har inget betal kort så jag kan inte köpa saker över internet, men jag såg att dom hade bra priser så jag undrar om det är en butik som man kan köpa allt dom har på hemsidan och till samma pris eller är det bara nån form av kontor/kontakt/ reception. Orkar inte dra enda till söder om det skulle visa sig vara nåt utav ovanstående så jag tänkte att jag skulle fråga här.
Är det någon som vart där? Är det en vanlig butik?

2005-03-09 18:31
det är en vanlig butik, fast den ligger i ett gym, eller i samma hus som gymmet kanske det är till och med. dom har alla produkter där.

priserna på sidan gäller även i deras butik, om det itne står något annat. ibland står det näligen under vissa varor att det endast är internetpris.

ajt?

2005-03-09 18:37
du behöver inte ha betal kort för att köpa där, du beställer det du vill ha sen när så har dom typ kontakt med nåt frakt företag i din stad som dom skickar sakerna till och när dom har fått det så ringer dom dig och kollar om du har pengar och kan ta emot ditt paket, så kommer dom och lämnar det till dig så ger du dom pengarna, så va det för mig....
saaaru..

2005-03-09 19:18
ajt. tack

2005-03-10 13:22
aa men när ja bestälde så skickades det med nåt fraktföretag som kom med det till min dörr och då betalade jag dom..
saaaru..

2005-03-10 15:59
Exakt.

Ang butiken på söder har de väldigt begränsat lager vilket resulterar att alla populära saker nästan alltid är slut, eller så har jag varit där 10 gånger i rad vid fel tillfällen :)

Handla över nätet istället.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com

2005-03-10 19:43
tar över och ställer en fråga:

måste käka löst ett bra tag och vill veta vilket protein jag ska köpa ifrån gymgrossisten som är bra måltidsersättare?

mvh: nyopererad i käken....
◙...◙

2005-03-10 19:48
grekiz:www.gymgrossisten.com

Min favorit.

2005-03-10 20:14
biff_hela_dagen

har gjort det på apoteket men dom kostar 20kr st och innehåller 200ml (en liten festis) protein och kolhydrater dvs svindyrt..

behöver ett proteinpulver som verkar under ganska lång tid som jag sedan blandar med långsammakolhydrater...

DjBrunte P19

tackar för tipset... men om man nu skulle vilja ha det till träning funkar det med snabba kollisar?? lr ska man köpa annat protein till träning??
◙...◙

2005-03-10 22:55
grekiz: Det här är ett bra protein för att ta som mellanmål eller innan sängen. Som mellanmål kan det intas med ett äpple eller dylikt.

Ska du ha ett protein efter träning så bör du satsa på ett annat protein, ett billigt vassleprotein. Du väljer själv hur mkt pengar du vill lägga ut, du betalar ofta för kvalitet t.ex att man betalar mer för isolat osv men jag tycker det är skönare att köra större kvaniteter av vanligt billigt vassleprotein istället för att lägga ut 300-400 extra för att få t.ex isolat som är en renare och snbbare form.

Men det är juh en smaksak och ekonomin styr ju ofta valet.