I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-12-30 01:21

Hacky Sack

Någon som har en aning om vart man kan köpa sånn? nivet sånna små säckar man tricksar med! Någon kanske tom. har en att sälja? ;)

Tänkte att d kan va skoj o ha nått att sysselsätta sig med på sommarens små tripper!

B-Boy Fun-K from -
"Dont ever underestimate the power of stupid people in large groups"
Häh

2004-12-30 02:13
det är faktiskt ganska farligt, man kan snå knäskålen ur led och få men för livet...

2004-12-30 02:47
fanns en tråd om detta i Blandat för en vecka eller två sen. den hette det som hacky sack heter på svenska...kommer inte ihåg vad det kallas nu.
men det är jävligt kul.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2004-12-30 18:21
klart det är en sport. en lek iaf, men same shit. grymt kul iaf!

har ingen aning om vart man kan hitta sånt i gävle MEN det brukar väl finnas lite här och var, i lokala butiker.. finns på Shanti här i v-ås iaf. fråga dig fram.

2004-12-31 02:54
okej thanks! du har ingen aning om vilka slags butiker ja borde leta i? har liksom ingen aning om d kan finnas i en leksaksbutik lr nått streetwearställe :)
B-Boy Fun-K from -
Häh

2004-12-31 15:14
det fanns på Intersport förut iallafall, tror nog inte d längre men försöka duger
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab

2005-01-01 22:19
http://www.footbag-shop.com

i värsta fall om du inte hittar i affär
finns en hel drös andra ställen att handla från på nätet, jag googlade..
last night i dreamt that somebody loved me

2005-01-02 01:22
hmm njae jag har aldrig sett nån på nån "vanlig" butikskedja, men jag har inte tittat så noga iofs :P

2005-01-02 12:57
iiip
tackar! :)

vincenzos_brygga
samma här.. man tycker ju dock att d borde finnas nånstans eftersom d e så galet många som har en :)
B-Boy Fun-K from -
Häh