Stort. Stevie G Liverpool
Vad ska man säga. På 10 minuter, vände helvetet till himelen. Thanks. There is a god, Stevie God.
liverpool är passionen.
han äger...nu får dom bara se till så han stannar också...vore fett drygt annars... så jävla sur att jag missade matchen pga jobb...nästa gång tänker jag fan inte komma till jobbet.... sen kom man hem ca 23.04 och missade liverpoolmålen på Avspark på trean med typ 30 sekunder....fan!
Pongolle var grym :P
cva ?
Det var mäktigt
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
Helt underbart äntligen börjar kewell komma igång
LFC
jävligt skön match:D fan ser ni vilken balans stevie har asså! asså de första målet han gjorde va ju fan akrobatik som bara få spelare kan göra! UNDERBART!
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
GRYM match! Men vad gör L-muren på Rivaldo's frispark?
Jag bara måste: jag kicka henne
Så jävla skönt. Ruggig kasse av Gerrard, i övrigt var han inte speciellt bra igår. Skönt att Mellor får göra ännu ett viktigt mål. YNWA!
har alltid hatat Liverpool men igår var det mäktigt, helt klart värda att gå vidare, sicken moral! Benitez var den bästa coachen dom kunde få...
gillar inte heller liverpool, men skrek då gerrard gjorde 3-1, helt sjukt, en grymt rolig match....ÄLSKAR ENGELSK FOTBOLL!
AND I'M OUT
så jävla bra!
Fundera ett tag på persiljan. Och medan du gör det står jag här borta och går igenom dina saker
Liverpools andra halvlek igår måste varit den bästa på väldigt läääänge! Så jävla underbart när Stevie trycker in trean, ofattbart!! Olympiakos och förhoppningsvis alla greker lärde ig en läxa igår: Det lönar sig inte i längden att backa hem på rent Otto Rehagel-manér!!
Min bild är... för mycket naket kanske?
Ja helt sjukt att vi vände! och de va ju 12 minuter kvar...o vi gjorde 2 mål... Fanns de inte en länk vart man kunde ladda ner målen? Billigt att vi släppte in ett mål på deras första chans...börjar bli rätt vanligt...vi äger o släpper in ett mål på deras första chans.
Blao Blao
Liverpoolfc.tv brukar visa en del höjdpunkter från matcherna har jag för mig. Kul att Mellor har spelat upp sig. Pongolle verkade också pigg. Det jag inte kan förstå är varför liverpool bytte in josemi? Kewell var duktig på sin kant. hoppas bara att pool får behålla Gerrard. utan honom är liverpool tamt.
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
Nån av er här som är medlem på Svenskafans.com? Vore kul att veta. Kollade på målen idag, och det underbart. Mitt hjärta dunkar när jag ser det. Kolla The Kop. Det kokar!!!!!!!!!!!!!!!!!! Underbart.
liverpool är passionen.
Trots att jag hatar engelskfotboll kan man inte bli annat än imponerad efter denna match. Den bästa jag sett på mycket länge, hade allt. Snygga mål, kamp, känslor, spänning, grymt snygga(fula?)tacklingar, och fega och svaga greker. Bättre tv-underhållning kan det inte bli!
Det här var inte engelsk fotboll, det här var CL mellan ett spanskt och ett grekiskt lag.
Milano Myntkastning på Anders Frisk i deras första CL match i år.
Scouser Hamann spelade inte för att han var avstängd annars så brukar han väl ta en plats brevid alonso i ett 4-2-3-1 system
LFC
Jag har börjat tvivla lite på allonso. har börjat vackla av lite. matchen igår var ju inte direkt någon höjdare för hans del. förövrigt:Någon som ska åka på någon Liverpool match? Själv ska man se Liverpool- Villa i maj. Längtar mkt. Synd bara att resan går på 6000 kr, som man för tillfället inte har. Keep up the good work lads.....
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
Scouser// Åka med Hysén? :-O Vem fan vill det. Han kan ju inget. Millor who? :-)
liverpool är passionen.
Loungo P20 Vad heter du där? Själv heter jag liverpudlian, om det säger dig nåt.
liverpool är passionen.
Pinsamt P16 Hamann har spelat pågrun av våra skador. Han är 3-valet som innermitt... I framtiden, så som jag ser det. Vem kommer efter janari? Anelka, Moro, Berbatov? Vem tror ni? Någon övrig....
liverpool är passionen.
Loungo P20 japp jag åker med perryman. Hur var det? Var allt ordentligt uppstyrt? när man pungar ut 6000kr vill man ju ändå att allt ska vara bra.
Tycker att det var en fett skön match! Gerrards bortdömda mål var helt sanslöst också.
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday." - Pitch Black
Härligt att just Steven fick punktera matchen.
Om det vore så roligt att arbeta som många påstår, så skulle borgmästaren hugga sin ved själv.
vilken sida hittade man målen på? Har kollat på svenskafans men hitta inget
Philly_wr87 Går att ladda ner hela matchen. Själv lyckades jag hitta en sida, men den är ej aktiv numer.
liverpool är passionen.
Loungo P20 // Anelka vore bäst. Han kan dessutom spela i CL för oss. I alla fall om man ser efter jan. För om Baros skadar sig, så kan vi inte leva på Flo och Mellor. För TVÅ anfallare är för lite. Anelka har dessutom CL och PL rutin. Vem av mittbackarna ska kopletteras? Carra har vart gudomlig denna säsong. Han ska INTE spela ytter. Hyypiä har sina matcher.
liverpool är passionen.
Gerrard är för fet bara för att han påminner om Stringfellow Hawk i Airwolf. (piloten alltså, för er icke-true) sen är han ju en megafet fotbollsspelare också....
Anelka har ju vart grym i Man C, sett till förra säsongen.. Dock vill jag se SWP i Liverpool. Nån som vill se Guden Fowler återvända? Inte jag.
liverpool är passionen.
Diao, kan vara en blivande superstjärna i Senegalesiska ligan!!!!!!!!!! Men inte i PL. Gaaaaah!
liverpool är passionen.
Idag var Anelka jävligt loj. :-(
liverpool är passionen.
Scouser Sinama bytet var sjukt. men resten kan jag förstå då det antagligen beror på trötthet. Liverpool har en tunn trupp för ett så tajt schema.
Ja det e den tunna truppen somm gör att vi torskar mot everton och kryssar mot villa.
LFC
Everton blir att räknamed
liverpool är passionen.
Loung// :S Diao är den siste spelaren som ska spela i Liverpool.
liverpool är passionen.
loungo// Nej, höll bara med dig. Smicer är underskattad. :-)
liverpool är passionen.
"Tillochmed sämre än smicer" smicer är väl helt okej
LFC
Mot Charlton förra säsongen var han kung. Han hande blivit en världsspelare om det inte vore för skadorna. 96 var han kung.
liverpool är passionen.