I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Haha "Chris Härenstam, SVT är bästa kommentatorn"

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2004-10-07 13:50

Haha "Chris Härenstam, SVT är bästa kommentatorn"

Ok, först av allt, detta handlar inte om Aftonbladets omröstning om bästa sportkommentator. den omröstningen vann Hegerfors.

Det här är ett brev någon har skickat in till aftonbladet:


”Chris Härenstam, SVT är bästa kommentatorn.
Hoppas ni kan publicera min åsikt iså kan alla få läsa att han är så bra och härlig att lyssna på. Det tycker vi allihopp i familjen.
Min man är mycket sportintresserad och tittar på alla möjliga sporter, men jag är inte lika intresserad. Det blir alltså jobbigt och titta på matcherna för mig ibland men när Chris Härenstam är kommentatorn är det mycket mycket roligare och titta på alla tråkiga matcherna helt plåtsligt. Tack Chris du har räddat mig många gånger.
Min man och min son som är 10 år tycker att han är himla duktig ochså. Så med andra ord han är mychet popis hemma hos oss.
Både jag och min man blir imponerad av han när han uttalar alla utlänska namn så rätt och fin coh inte bara det han kan så mychet om allting. Jag kan nämna matchen mellan Iran och Australien i VM, gud vad han var full av energi glädige hela matchen och utalade alla iranska namn rätt.
Han är så påläst och medveten om alla spelare deras historia, och ibland skojar vi hemma att han kan till och med vet vad heter deras släkting till och med.
Så fort vi hör hans röst ropa vi den andra familjemedlemmen att kom och se matchen Chris Härenstam är kommentaror.
Jag hoppas han för någon uppskattning, för det han gör. Chris vi tycker om dig så mychet och lycka till i fortsättningen och hoppas vi ser och hör dej mer på tv. "



Hahaha...

Både jag och min man blir imponerad av han när han uttalar alla utlänska namn så rätt och fin

ibland skojar vi hemma att han kan till och med vet vad heter deras släkting till och med.


Så fort vi hör hans röst ropa vi den andra familjemedlemmen att kom och se matchen Chris Härenstam är kommentaror.

hahahaha...galningar!

Obs, det är inte stavfelen och meningsuppbygnaden i texten som är roligt.

Jag kan se det framför mig. en hel familj som sitter och pratar och skämtar om Sveriges Chris "sveriges sämsta" Härenstam vid matbordet och avgudar honom.

Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.