IFK Göteborg 100 år.
En tråd där ni alla kan gratulera Sveriges mest framgångsrika fotbollsförening.
Grattis Blåvitt! Hoppas vi firar med ett SM-Guld! Ska bli kul att skåda Tifo-rekordet imorgon..
CAMPIONI!
Är inte Håkan Mild 100 år också?
Han är snabb som en vind, sätter skruvdobb i din kind! Han är stark, han är vild. HÅKAN MILD!! Håkan för oss till Sm-Guld, oavsett om han är 100 eller 101 år gammal...
CAMPIONI!
Alexslappet: nej, har för mig det var krister nordin.
strength
rizmo Han är snabb som en vind, sätter skruvdobb i din kind! Han är stark, han är vild. HÅKAN MILD!! woooord! GRATTIS!
Jävla skitklubb. Ijeh är en jävla hora och LG skämmer ut sig på löparbanorna. Pinsam kväll götet.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
Nu är guldet påväg hem till Göteborg, och vi ska bevisa för Malmö att man tyvärr inte kan köpa sig ett guld i årets Allsvenska! Real Malmö haha, vilket skämt..
CAMPIONI!
Näha, så Judas gick till götet för den fina pyjamasdräkten eller?
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
Vilken underbar kväll det va igår!!
bla bla bla
McShit fint med pyjamas!
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
Han gick till Göteborg för att vinna guld!
CAMPIONI!
han drog för att han fick sån skam när han satt på en neger. flydde från stan!
han bytte klubb för att han inte ville bo i danmark.. eller ja, skåne.. samma skit
CAMPIONI!
mars-ts: instämmer=)
strength
psykmys one eye red! eller snarare black?=)
strength
LG skämde ut sig rejält, små flickor på löbarbanorna till och med som var färdiga för läggdags i sina pyjamas dräkter...Nä ni höll inte Röda Stjärnan klass....Ni höll Johanssons Blue&White Boys klass!...
Jag är pök
ses på avenyn, då får du smaka på smärta.. "spwwwrrrriiiiing"..
CAMPIONI!
Ses på avenyn, jag ska bränna dig med min lilla pyro picknick....
Jag är pök
tror han såg att lasse kronér viftade med 30 silvermynt faktiskt.
Tycker det var grymt snyggt med alla bengaler på löparbanorna. Sen om ni tycker det är fjantig nere i malmö så står det för er. En sak är jag säker på. Så många bengaler som sedn brändes av på läktarna har ni inte myckats få ihop under alla era ultra år. GRATTIS IFK
Johan Cruyff sade 89, att IFKs första UEFA-cupguld var det mest positiva i europeisk klubbfotboll under hela decenniet! - och var i stånd att föra matcher även på bortaplan mot europeiska toppklubbar
Fler: Jo.
McShit P19 Hela cirkusen börjar lipa när ni bränner av bengaler.
Cirkusen = Support? Isånnafall, ja. Men resten har börjat uppskatta det. Du verkar dock inte hänga med så mycket i svängarna gällande din egen klubb. I Elfsborg skanderades det "ut med packet" till dom personer som äntrat löparbanorna samt "bara 16 år" till Young Lions. Det om något är att lipa, ängel...
Som man allt mer märker är att Svenskarna jämför oss med cirkus..Jo cirkus support är det ni syftar på... Chrillon: En bussfärd med dem förstår du vad jag menar...Eller ja, du passar bra in där med din okunnighet...
Jag är pök
Vad tror ni hade hänt om man åkte med en IFK-halsduk?
Lunar-Jonas hade antagligen sagt att du har fel färg på halsduken.
Jag är pök
McShit Jag antar att du stod i IFK-klacken... eller inte? Det var endast en ytterst liten del av de tillresta supportrarna som sjöng "16 år 16 år" och "ut med packet", idioten som satte igång båda sångerna tog vi ett rejält aggresivt snack med. De som sjöng dessa sånger mot sina egna medsupportrar står annars inte i klacken på hemmamatcherna och de sjöng inte under matchen mot Elfsborg heller. Jag hade hellre sett dem på familjeläktarn om de nu var tvungna att gå på matchen...
CAMPIONI!
Rizmo Nja du, jag vet det du skriver. Men det är ändå ett tecken på att folk lipar. Här i Malmö håller i alla fall lipsillarna käften.
TeguS troligen den tuffaste på helan whoa! staff många är 16 ja, men finns folk över 18 som är med där också.
staff ja men de förnekar det inte iaf, young lions. alla klacker har väl grupper med "tuffa" 15-16åringar?? gäller inte bara blåvitt
CAMPIONI!
Inte för jag förespråkar bengaler på löparbanorna men vackert är detta.
strength
säger som capone, bränner bra mycket hellre på läktarn är löparbanorna, men nu när LG kukar detta så blev det ändå rätt vackert
ojdådär tog 15 åringen i för kung och fosterland!
GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!! :D :D :D :P // malmä tar hem guldet
hejja alla avgå, någon!