Leverkusen - Real Madrid 3 - 0
hahah fyfan!! med sånt lag ska man inte ens förlora en poäng i CL Eller?
sex på nätet? vadå, ska jag knulla en spindel?
haha...hoppas de åker ur spanska ligan
Skönt att se att inte pengar är allt inom fotboll
LFC
Pinsamt P16: Paris S-G 0-3 Chelsea pengar är allt : )
dryyourass okej då :)
LFC
storlag behöver inte gå långt bara för dom har dom bästa spelarna se bara förr CL finalen 2 medellag, med skön känsla för fotboll =)
Frukta Berbatov =|
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
Jag kan en del om tyska ligan, utan att skryta och jag begriper ärligt talat ingenting... även fast Leverkusen tidigare har nått CL final t.ex.. så ska de inte kunna vinna med 3-0 mot världens bästa lag..
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Olzen , ja udda är det.. men Real är inte längre Real.. om du fattar vad jag menar.
så jävla skööönt! :)
Blao Blao
seriöst, hur bra spelare har real egentligen? alla har en enorm stjärnstatus, men många har gått förbi sin livsform. zidane, figo, beckham har ju aldrig egentligen varit en superspelare, speciellt inte som defensivinnermitt. ronaldo känns trögare, raul har ingen målkänsla för att han alltid går ner på egen planhalva o möter. osv... fett skönt iaf, ner me real!!
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
Olzen - nu ska vi inte underskatta Leverkusen, dom har ett riktigt bra lag, okej inte lika bra som madrid men på hemma plan så borde dom nästan vinna, kanske inte med 3-0 dock. Sen så lekte ju leverkusen med madrid i CL finalen och var värda segern!
Olzen Real Madrid är inte världens bästa lag. Den tiden är förbi. Real måste bygga nytt, ärligt talat tror jag att Zidane's stortid är över, Figo's definitivt, Ronaldo(?) måste vara mer delaktig i spelet än att bara producera och Raul är bara ett namn för mig nu.
Jag bara måste: jag kicka henne
aa men de e ju de jag säger 360!
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
Seqondz P16 Såg inte ditt inlägg=(
okej okej, deras tid börjar ta slut men vadå Zidane kan fortfarande trolla på plan när han e på humör. ronaldo kan göra mål närsomhelst i straffområdet, beckhams inlägg sej nåt som e dåligt eller frisparkar, owen kan man ju omöjligt säga att hans tid är över den har precis börjat han ska bara komma in i spelet.... men däremot figo är bara för dålig nu! och raul är bara ett namn för mej med han är helt ofarlig.....
ego Det räcker inte att man trolla då och då. Ett sånt lag spelar uppemot 70 träningsmatcher och ska man vinna måste man i princip kunna trolla varje match och PRODUCERA(Ronaldo), nu säger inte jag att han inte producerar, visst men någon måste lätta bördan av honom lite också, Owen, Morientes tex annars finns det en risk att han känner alltför stor press och hamnar i svackor...
På pappret är Madrid världens bästa lag, inget snack om saken. Om vi jämför varje individuell spelare i Leverkusen mot den som har samma plats i elvan i Madrid så kommer Madrid vinna den kampen med 9-2.
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Olzen Fotboll har alltíd varit ett kollektiv, får man man inte kollektivet och fungera kommer man ingenstans oavsett klassen på spelare. Tränaren har en jätteviktig roll här.
hur kan du säga så olzen? tycker du verkligen att reals elva e mer imponernade än t.ex barcas, gunners, eller juve?
klart att kollektivet har en stor roll, kolla bara united när dom var som bäst: scholes, giggs, beckham, brown, keane alla har spelat ihop sen dom var typ 14..... men man behöver bra individuella spelare oxå inget snack om saken..... en bra målvakt och en målgörare behöver alla lag!!!
slutsats: man behöver individer som fungerar i kollektiv.
heheh sant mannen!!
helt underbart. de blir en ännu sämre säsong för real i år hoppas jag på..
Johan Cruyff sade 89, att IFKs första UEFA-cupguld var det mest positiva i europeisk klubbfotboll under hela decenniet! - och var i stånd att föra matcher även på bortaplan mot europeiska toppklubbar
Jag gillar inte heller Real, men jag tycker faktiskt synd om dem...
TYCKER SYND OM DOM?! MES?
det e fan synd om dom när dom spelar så jävla dåligt!!!
Ja passa på att njut nu, för när dom väl kommer ur svackan finns det inga som kan stoppa dom. Måste känns tryggt för er? Hala Madrid! 29, 17, 9 blir till 30, 18, 10 i år.
Klart kollektivet är viktigare, inte det jag syftar på. Individuellt är Madrid bättre. Sen tycker jag självklart det är roligt att de förlorar, men det hör inte hit. Leverkusen spelade för deras skull turligt 2-2 hemma mot nykomlingarna Nürnberg, kvitterade i slutet. Ordningen är som den ska igen. Vänder detta till tysk fördel då. Om ett lag som Nürnberg lyckas spela lika mot ett lag som Leverkusen (om ni skyller på trötthet bannar jag er) som slår Madrid med 3-0... ;)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
..så betyder det att den tyska ligan är otroligt stark, om det inte handlar om tillfälligheter.. men det verkar ju inte ni gå med på. Tack för den i så fall... ;)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
det går obekräftade rykten om att reals senaste värning, j. woodgate, har problem med droger. det är i vilket fall jävligt skumt att nufc sålde honom så snabbt och plötsligt, och det är också konstigt att han klarade läkarundersökningen och sades vara tre veckor från debut, trots att han fortfarande är skadad och inte sägs kunna spela förrän oktober.. ska bli spännande o följa detta
owen-shearer
jezper, fest droger som kokain o hasch, eller dopdroger?
Men nu är det ju så att man inte ska tro på rykten, bara sprida dom.
Seqondz Hasch? Vilken osmaklig förolämpning. Wo-Wo-Woodie takes it up the nose!
Allmänna Idrottsklubben
vadå festdrogen hasch? det är ju en livsdrog!! =)
kokain.. jag tror inte på nåt, bara lite skumt allting med woody-affären. real imponerar förresten.. haha
owen-shearer
Real rockar på, hahahahaha
Nu får dom fan ta och ersätta Camacho(som jag trodde så mycket på)! att torska mot Espanyol är att gå för långt, skämmigt :/
dom e för kassa! dom bänkade beckham å raul igår.... ronaldo missa straff! det är ett tecken på att Barca vinner ligan =)
Barca hela vägen, real har alltid varit lika dåliga i mina ögon. Men jag kan inte annat än skratta åt resultatet de lyckades mot Leverkusen
Keep crushin'!
cok nice!