I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-09-16 13:11

Liverpool Fc

Nu när man läser aftonbladet ser man att tom. dem berömmer oss för en lysande insatts från igår. Att matchen slutade 2-0 och inte 6-0 spelar ingen roll. Bara vi visade var skåpet ska stå. Nu är vi påväg mot en ny era. Bara vi kan behålla lugnet. Det ser mer ljust ut än på flera år.

Nästa match ska vi spöa skiten ur scumen!!!!!

liverpool är passionen.

2004-09-16 13:31
Skönt med vinst igår mot Monaco. Tyvärr är Liverpool alltid så jävla ojämna, laget kan prestera hur bra som helst ena matchen för att spela krampaktigt och dåligt nästa.

I år tror och hoppas jag att det blir en bra säsong för Liverpool - men som det känns nu kommer dem antagligen få det svårt att rubba Arsenal och Chelsea i PL men i CL kan dem förhoppningsvis gå långt.

På Måndag blir det 3 poäng!

2004-09-16 17:10
Vi vet vad vi kan nu. Det är de förra cl-finalisten vi mötte ändå. Några tunga namn har försvunnit. Men dom är ändå inte kassa.

Ser en positiv trend: 5-0 i målskillnad på 2 matcher. Bra facit. Att Garcia är så grym som han är, har jag inget emot.

Hoppas Rafa formaterar såhär mot scumen:

Dudek
Josemi-carra-Hyypiä-Riise
Garcia-Alonso-Gerrard-Kewell
Baros-Cissé

Hoppas på både Cissé och Baros från start.

YNWA!
liverpool är passionen.

2004-09-16 17:43
Schooggen

Jag vet inte riktigt om jag vill ändra ett vinnande koncept med finnan som högerrytter för att garcia fungerar så bra tillsammans med cisse(och baros) som forward,för att cisse och baros e lika i sin spelstil,men å andra sidan hade varit bra om baros och cisse fick spela ihop sig som anfallspar.
LFC

2004-09-16 17:44
Liverpool spelade riktigt bra igår även om Monaco va riktigt kassa.

2004-09-16 17:45
Liverpool, världens tråkigaste lag genom tiderna, fast med en spansk tränare och flera spanska spelare kanske dom blir hyffsade..

2004-09-16 18:05
Pinsamt P16//
Om vi säger såhär: Vad tycker du om Finnan som högerytter? Antar att du inte vill se honom där. Visst, han gjorde ett snyggt mål mot Piss-laget WBA. Han ska få cred för det. Men tillför han så mycket mer som högerytter?! NEJ. Som högerback framstår han inte ens som offensiv. Okej, han var hyfsad igår. Men det var hela laget. Vi kommer antagligen inte göra så många mer såna matcher framöver.

Alternativet till högern är: Nunez, Finnan, Garcia och Gerrard. Men hur många vill se Gerrard som innermitt? Ingen.
Varför?
Jo, för han är världens just nu bästa innermitt. Han har inget och göra på en högermitt när han tillför så mycket mer som inner.

Finnan vill vi inte se. Det har jag redan gjort klart för dig.

Nunez är för mig inget mer än en truppspelare som är bra och ha när man roterar.

Garcia då? Fenomenal under tiden har kommit till Liverpool. Presterar mycket bra. Det bästa alternativet till högermitten. Målfarlig samt kreativ.

Alltså: Det kommer inte funka med Baros på bänk. Då kommer han lämna. Sen det om att man är för lika i spestilen? Är det inte bäst om vi får se dem spela lite mer ihop. Tror att det kan lossna för dem båda. Baros är grym, och så även Cissé. Tillsammans kan de bli livsfarliga mot motståndarna. Bara jag slipper en nödlösning som Finnan på högerkanten så kan allt bli bra.

liverpool är passionen.

2004-09-16 18:10
schoggen

går det lika bra eller bättre så jag oxå gärna ett offensivare pool med två renodlade forwards med garcia som högerytter,Och jag tyckte finnan var okej som igår men han sög verkligen mot tottenham men å andra sidan vet jag att det inte ska vara nåt förstaval på positionen.
LFC

2004-09-16 18:25
VaginaFabian // Alonso var mycket, mycket bra igår. Han blev matchens lirare igår enligt: Lfc.tv. Så att Hamann är så mycket bättre det vet jag inte. Hamann gör ett stort jobb defensivt. Men inte så mycket offensivt. Alonso bidrar bra defensivt, och slår underbara passningar.

Baros gjorde ett snyggt mål igår. Och har väl gjort 2 mål på fyra matcher. Inte kasst. Dina argument är taget ur luften.

Pinsamt// Garcia är grym som anfallare....ja. Håller med. Och han har bevisat att han har lyckats acklimatisera sig med Cissé snabbare än vad Baros lyckats. Men jag tror på Baros. Han är en spelare med grym potential.
liverpool är passionen.

2004-09-16 19:36
aset. jag förstår varför du kallas aset. :)

nog med det.

Det ser för jävla ljust ut!

Total utklassning i går!

Cisse är så jävla snabb att jag nästan börjar gråta!!! :)

Garcia lekte

Gerrard är inte mänsklig på någon punkt.

Kewell trollar med sin teknik

Xabi är ett passningsgeni...

Baros satt på bänken och kom in o lekte...

Vi har en grym offensiv utan Owen! som satt på bänken o titta när real utklassades..! ha!
Blao Blao

2004-09-16 19:44
medgångsfans???... det har varit tyst om liverpool ett par år nu men så vinner dom nåra matcher och så e snacket igång.................. nu kan ni börja skälla på mig
under the fubu is a guru

2004-09-16 20:13
Proddare

vilket nerköp owen har gjort,undra hur han tänkte?att han skulle komma och frälsa ett lag som behöver en bra defmittfältare
LFC

2004-09-16 20:36
vadå det ser ljust ut för Liverpool dom säger till varje säsong att nu har dom chans att fightas om guldet men det blir samma visa varje år!

och gerrard drar nu när som helst vad händer då?
sex på nätet? vadå, ska jag knulla en spindel?

2004-09-16 20:53
han kan ju trots allt inte dra... man får ju ba köpa han i januari göbben... och NU ska han la inte dra NU när dom lyckas lite
under the fubu is a guru

2004-09-16 21:35
Gerrard är kung!

2004-09-16 21:39
Vänta på riktigt motstånd innan ni blir för glada, Monaco var ju också ruskigt skadedrabbat. Baros mål var dock en riktig läckerbit och förresten, vilka sjukt dåliga ramsor ni citerar? :)

2004-09-16 21:48
Med det spelet och med Cisse...cisse är fan inte mänsklig! jag lovar er! det är nått fel på den killen! så snabb får ingen människa vara!

samma sak med Gerrard - det finns fan ingen annan Gerrard! Han är GALEN! Underbart galen!
Blao Blao

2004-09-16 23:02
misd P18//

Tyst ett par år? Jag har hållt på Liverpool i flera år. Och yttar vad jag känner varje dag. Dock är inte Whoa forum NR 1 för mig och yttra mina tankar.
liverpool är passionen.

2004-09-17 11:02
spelet verkar riktigt bra faktiskt, väggspel, snabbt, snyggt, påmminner om barcas spel förra året. få se om de kan hålla de här spelet ofta, eller om de bara kommer då o då.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2004-09-17 13:34
Spela! ;-)
liverpool är passionen.

2004-09-18 10:35
man kan inte klara sej på 2-3 bra spelare i ett lag dom måste köra med sina "stornamn" som finnan, haman m.m det funkar inte nånstan dom blir väl 5 eller 6 i premier league och åker ut i gruppen i champions league som vanligt.....

2004-09-18 11:51
ego_o_trippad P18//

2-3 bra spelare? Nu vet jag inte din benämning på bra spelare. :-S
Men här har jag spelare som är "BRA": Dudek, Kirkland, Josemi, Hyypiä, Kewell, Garcia, Alonso, Gerrard, Hamann, Baros, Cissé.

Är det 3 namn jag skrev upp?
liverpool är passionen.

2004-09-18 12:48
liverpool är lite för ojämna för at vinna ligan men det ser bra ut för eran del inför nästa år... förstärk backlinjen och skaffa en vettig högerytter så har ni ett ricktigt bra lag... om nu inte gerrad drar.. han e för bra
under the fubu is a guru

2004-09-18 12:52
glöm inte Riise - Kommer bli en världsback Otrolig fysik och vänsterbössa!
Blao Blao

2004-09-18 14:07
Schoggen P17//

dudek är han en världsmålvakt? kirkland öhh? Hyypiä hur bra är han? kewell kanske gör 10 bra matcher per säsong hamman skulle inte tro det och baros ett bra EM gör ingen bra spelare! okej ni har bättre lag nu än innan men det är cisse å gerrard som håller i laget.... riise ingen världsback han är inte ens i närheten av tex: Ferdinand som däremot är en världsspelare....

Sorry! det är en bra början dom har nu med Garcia, Alonso och cisse men det räcker inte

du ser väl skillnaden i anfallet mot dom andra topplagen:

Liverpool: Baros, Cisse
Arsenal: Henry, Reyes
Chelsea: Drogba, Kezman, Mutu
Man Utd: Van Nistelrooy, Rooney, Saha, Smith

2004-09-18 15:21
ego_o_trippad P18
woooord
under the fubu is a guru

2004-09-18 15:26
vette fan asså, hypia o haman e väl ändå hel ok spelare, o baros har ju ändå visat en aningens att han kommer kunna funka även efter em? däremot så kan man ju hålla me dem andra, men de handlar inte aa om pappret, gäller att vinna, o tre spelare kan inte få ett lag att vinna, alla elva ska göra sitt.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2004-09-18 15:30
hypiä är väll lite på nedgång eller???
haman vet jag inte
baros funkar inte lika bra i liverpoolsom i tjeckien
under the fubu is a guru

2004-09-18 16:16
ego_o_trippad P18//

Kanske missförstod. Men du skrev: "Bra" spelare. Då utgick jag inte ifrån att du menade världsspelare bara. Utan spelare som är bra. Och jag anser att Dudek är topp 10 bland målvakter i världen.

misd P18//

Du kanske itne kollat så mycket på PL fotboll denna säsong. För då skulle du inte påstått att Hyypiä är på nedgång.
liverpool är passionen.

2004-09-18 16:21
Schoggen P17//

jag tror vi kan dra en slutsats att du kan bara inte erkänna att liverpool är ett medellag i ligan!! dom håller aldrig hela vägen...

så om liverpool är passionen? så inse fakta!!

2004-09-18 16:23
ego_o_trippad P18//

Vi kan ju dra slutsatsen att Liverpool är ett topplag och förmodligen kommer vara det hela säsongen ut.

Om Liverpool är passionen.. Håll huvudet högt och tro på sitt lag.
liverpool är passionen.

2004-09-18 16:30
Schoggen P17//

om du tror det så säger jag bara:

You WILL walk alone!!!!!

2004-09-18 17:49
Schoggen P17
jag tvivlar inte på att det är en bra spelare men jag tycker inte han är lika bra nu som han var två sesonger sen och det är för mig en spelare på nedgång.. liverpool kommer lyckas bra och kan mycket väl peta ner man u till 4de platsen men dom kommer inte bättre än trea
under the fubu is a guru

2004-09-19 22:45
tänkta bara bryta denna smutkastning genom att säga att det finns inte många lag som har en sån tradition som liverpool. sen är det många lag som har mycket medgång supportrar det har uinte liverpool, på gott och ont.

tänkte avsluta med....

When you walk through a storm,
hold your head up high,
and don’t be afraid of the dark.
At the end of a storm,
there’s a golden sky,
and the sweet silver song of a lark.
Walk on through the wind,
Walk on through the rain,
though your dreams be tossed and blown.
Walk on, Walk on, with hope in your heart,
and You’ll Never Walk Alone,

You’ll Never Walk Alone.

Fundera ett tag på persiljan. Och medan du gör det står jag här borta och går igenom dina saker