I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Furuseth Olsen till Hammarby

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2004-09-08 13:02

Furuseth Olsen till Hammarby

Petter Furuseth Olsen har skrivit på för Hammarby. Övergången väntas bli offentlig på onsdagen.

Enligt Expressen har Örebros norrman Petter Furuseth Olsen gjort klart med Hammarby. Ett kontrakt ska redan vara påskrivet.
Furuseth Olsen har under en längre tid varit missnöjd med sin tid i Örebro och sökt efter en ny klubb.
Samtidigt har Hammarby letat efter en forward och om uppgifterna stämmer kan han gå direkt in i Bajens startelva.

- Jag vet inte om någonting är klart. Jag har varit med i diskussionerna, men nu är jag i USA och inte uppdaterad på det senaste, säger Örebros ordförande Christer Liljenberg till tidningen.

Hammarby har haft stora problem på topp. Varken Björn Runström, Pablo-Pinones Arce eller Mikael Andersson har varit bra den här säsongen.


www.sportal.nu

Inte en helt oväntad värvning sedan hans senaste uttalande och rent spontant så känns det mycket bra och han kan nog göra bra saker längst fram med Runström.

http://www.twitter.com/michaelcrackson