I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2004-09-04 03:56

Rensning i AIK!

Att förklara den svartgula frustrationen är väl knappast något en svenne som jag behöver göra.

"Överleva denna säsong" är väl något av en nyckelmening som besudlar oss lurade själar som varje match står upp för emblemet som pryder spelarnas bröst.Jag är trött på skiten och där argumenten tar slut tar nävarna vid.

Ikväll har jag personligen skickat hem förra säsongens stjärna M.Rubarth från stureplansvimmlet.Jag fattar inte hur i helvete någon som representerar en storklubb i den kris som AIK befinner sig i kan visa sig ute på krogen med gott samvete.Satsa på musiken din jävla tattare.

Jag är trött på att se "mätta" spelare(mediokra) kamma över 50 lök i månaden för att efter den vällagade lunchen på Karlberg lägga sig i solariumet och senare på kvällen gå ut och stila på stureplan 3 dagar innan match.


Lite avskrivning från min sida som möjligtvis kan ses som allt annat än konstruktiv men det krävs rensning i leden.

Vilka ska ut enligt er?

Här kommer min lista(utan uttryckt motivering).
*Sanny "skojaren" Åslund
*Peter "Jag steker på Visby när klubben behöver mig som mest" Kisfaludy.
*Mats "pojkdrömmen" Rubarth (satsa på musiken din jävla apa!)
*Daniel "turkstället" Hoch
*Stofilerna/De stagnerade (Tjerna,Marklund,Hoch,"Ingen släpper han förbi",Kibebe osv.
*Martin "Festpappa stureplan"Åslund.
*Hjälten Nordin.

Många nämnda,många missade.


Fyll på med egna frågor,funderingar och farhågor.

I egenskap av moderator kommer jag i denna tråd ta bort alla inlägg skrivna av icke AIK:are.

Hata alla!