I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Praktfiasko av damerna(fotboll)

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2004-08-26 18:49

Praktfiasko av damerna(fotboll)

Vad är det som händer? Hur kan detta svenska damlandslag som i VM presterade så underbar fotboll vara så under isen som de har varit under hela OS?

Ni som har tittat under OS vet ju vad jag menar, Detta eviga oinspirerade meningslösa tjongande rakt på motståndarnas huvuden. Spelarnas loja inställning, dålig rörelse, slarvpassar varannan gång de får bollen, dåliga beslut i potentiellt bra lägen. Jag förstår inte hur de kan vika ner sig så. Och Marika Domanski Lyfors taktik i dagens match har ju bara varit för feg. Ett div.4 lag i damdivisionen hade slagit detta pensionärslag. Jo tempot är inget av det har varit. Den enda som jag personligen tycker har kommit upp till hyfsad standard är Frida Östberg som har visat kampvilja och även spelat bra.
Nä fy skäms ladies, jag är grymt besviken. Nu tänker inte jag glo på mer damfotboll föränn ni slutar underprestera.

Just nu känns fjärdeplatsen mer som en bonus vi inte förtjänade, nån medaljstrid var vi aldrig inblandade om man ser till spelet.

http://www.myspace.com/dirtydonline