I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2004-07-28 19:33

DE är DE..

det är nu klart att svensk fotboll har nått den absoluta botten! spelarköp hit och dit, supporterantalet minskat med flera tusen, det verkar vara skitsamma nu.. för er!
jag minns då det enda man pratade om på dagarna var söndagarna (lr någon annan matchdag) och hur kul det skulle bli igen att se sina trogna spelare marchera ut på planen i favorit färgerna! men nu när jag befinner mig på läktaren så äcklas jag!
inte av spelarna utan av de så kallade "supportrarna"..
samma spelare kliver ut på planen varje match o springer i 90 minuter och försöker, de som säger att spelarna inte är trogna laget eller oss som står på läktaren borde fan ha en käftsmäll!
de är DE som är de trogna de är DE som är där varje match och svettas för våran skull och för minsta förlorade poäng så hör jag:

-fan jag tänker inte gå på en enda jävla match längre!
-fyfan va kassa dom är!

det är skamligt! inga ramsor längre inet stöd! helt tyst förutom ett o annat gör mål da för i helvete!!
vad hände med de dagarna då de riktiga supportrarna skrek ut i högan sky oavsett resultat VI ÄLSKAR....
men det hör man inte längre..tystnaden ekar längst läktarna o avger en spöklikt känsla... spelarna har blivit övergivna.. av sina egna supportrar! nej det är inte de som övergivit oss för DE är där varje match DE står upp för laget!!
jag beskyller inte de mina utan varenda jävla suporter i detta land! nästa match vill jag fan se över tjugotusen pers igen, jag vill höra öronbedövande ramsor! men om det inte blir så o laget åker hem igen utan poäng så ska fan inte de beskyllas! för DE var där o tänker jag också vara!


ni som har tänkt gå på Gaget-malmö på söndag ta med alla era polare slut upp tillsammans med (förhoppningsvis) tusentals andra på vasaparken o marchera för A.I.K. så som de gör för oss varje match o låt oss visa att vi fortfarande älskar dom!

ps: detta gäller inte bara Gagare utan alla er fans där ute..

I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!