I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-05-06 08:43

Chelsea utslaget!

Hur kunde frisk missa att det var hand? Är han mutad eller hatar han bara chelsea? Det var ju solklar hands på monacos första mål! Så blind.. Usch.. Nu kommer förmodligen claudio rinerio få sparken.. Nä.. Svenskar ska inte döma internationell fotboll..

Men ändå..

2004-05-06 08:44
Jag hatar anders frisk jag hatar honnom så mycke
under the fubu is a guru

2004-05-06 09:02
Claudio hade fått sparken även
om C. vunnit CL.
Jag bara måste:
jag kicka henne

2004-05-06 09:43
vilken jävla soppa! ingen kommunikation, inget samspel, inget lagspel, ingen känsla och ingen vilja!?! jag blir så förbannad..

ang. Ranieri.. det är konstigt att någon kan tro att man bara kan köpa ett lag en sommar och räkna med 3 pokaler till nästa sommar.. låt honom få åtminstone ett år till på sig att visa vad han kan göra med chelsea..

ang. Frisk! det ända som är bra med honom är att han har pondus! men vad sägs om att skaffa sig ett par glasögon också?

och så vill jag bara avsluta med att uttrycka mitt otroliga hat mot Melchiot, världens genom tiderna sämsta (och fulaste!?) ytterback tätt följd av Per Nilsson.. MÅ HAN BRINNA I HELVETET!

psssst.. jag kan även låta meddela att Kibebe också ligger bra till på tidigare nämda lista..
vadå? jag dyster?

2004-05-06 11:24
hehe.. hand

bra att såna lag som styrs endast av pengar misslyckas!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-05-06 12:04
mouahaha!

hata chelsea. visar bara att själlösa lag inte vinner i längden.

2004-05-06 21:43
hehe glenn hysén snackade ju lite i nattmössan men jag fattar inte det här med ranieri. abrahamovic sa ju innan säsongen att han inte förväntade sig några pokaler och nu går dom till semi i cl och kommer 2:a i ligan.. varför i helvete får han då sparken? låt han få chansen ett år till
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

2004-05-07 23:12
ranieri som jag ser de e en skiit bra tränare, jag e riktigt förvånad över chelseas framgångar, trodde de skulle ha skitsvårt o få in alla i laget, men de verkar gått skit bra.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night