I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Barca idag..värsta jag sett

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2004-05-02 23:02

Barca idag..värsta jag sett

..helt sjukt så bra de spelar..visst espaniol kanske inte är världens bästa lag..men det är ju ingen engångs företelse att barca spelar bra just idag..har ju sett strålande ut sen Davids kom..

och en sak som är säker är att Ronaldino så som han spelat nu i vår är topp 3 bäst i världen..förmodligen nummer 1

2004-05-02 23:31
hehe det är sant..men det skulle varit ett citat tecken..för kommentatorn sa det

2004-05-02 23:43
Barcelona är helt klart i topp bland Europas just nu hetaste lag...

Barcelona, Valencia, Monaco, Arsenal, Milan, Bremen, Porto är väl de som har mest framfart för tillfället..
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2004-05-03 00:04
Allmänna Idrottsklubben

2004-05-03 00:48
4 matcher kvar, 4 poäng skiljer. Helt klart möjligt..

Jag hoppas på Barca faktiskt!
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2004-05-03 00:48
Real Madrid tror jag är borta ur striden.. står mellan Valencia och Barcelona
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2004-05-03 02:42
valencia möter sevilla o villareal borta och albcete hemma. inte en chans att dom tappar detta

2004-05-03 08:26
bra match men barca-depor för nån månad sen var bättre, detta är verkligen fotboll på hög nivå, svårt att hitta det nån annan stans faktiskt

2004-05-03 08:28
förövrigt både hoppas och tror jag att Valencia vinner ligan, man har inbördes möten mot Real Madrid som går först om man hamnar på samma poäng och man har nästan 30 mer i målskillnad en barca.

tycker också dom är värda det som egentligen hade sämst förutsättningar inför säsongen

2004-05-03 08:29
av lagen som e kvar å fajtas om titlen

2004-05-03 14:47
Jag tror ärligt och hoppas innerligt att barcelona tar ligan iår. Valencias återstående matcher blir svåra mot ganska ojämna och luriga lag. Valencia är alltid bra och jämna, men iår är Barcelonas år enligt mig. Spelat underbar fotboll, fått kontinuitet och upp lågan igen. Det blir att se upp för Barca nästa år runtom i Europa!

Sen undrar jag hur fan man kan kalla espanol för ett dåligt lag? De skulle äta upp vilket lag som helst i allsvenskan, tänk på att spanska ligan håller väldigt hög klass. Det är inte rättvist eller schysst att kalla dem för dåliga. Barcelona är såå bra, att espanol ser dåliga ut bredvid dem.

Och Thierry Henry är årets man utan tvekan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-05-03 15:48
Man jämför ju inte me allsvenskan när man säger att dom är dåliga utan med andra lag i la liga...
Tror att barca kommer 3a faktiskt

2004-05-03 15:59
Jävligt kul att se, fotbollsglädje på hög nivå!

2004-05-03 17:44
längre än dif iaf :D

2004-05-03 20:10
aset knäckte jonas där:P

men jag håler me super nerd, espaynol visa prov på fin fotboll, o de e ett bra lag.

barca kommer inte göra väsen i europa nästa år, de har ekonomiska problem va jag vet. de kan betyda att de tappar ronaldinho, spelaren som har lika mycket boll som cocu, xavi och oleguer tillsammans. han är överlägset världens bästa mittfältare, o även fast xavi e ett spelgeni, o saviola e ett underbarn, så kommer barca suga håla utan den gudomliga herren från Brasilien.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2004-05-03 22:49
Tror inte heller att barca skulle släppa Ronaldinho.. Aldrig, han är för viktig för laget, och spelar dom i CL nästa år så kommer dom dra in en jävla massa cash, och där fixas ekonomin!
..

2004-05-04 22:55
yes! jag hoppades på att ha fel!:D
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2004-05-05 00:28
Seqondz P16

"barca kommer inte göra väsen i europa nästa år,"???
A de e braaaa, tjaaa

2004-05-05 14:14
jag menar att de kommer inte göra nåt stort:P