I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Malmö FF - örebro

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2004-04-08 18:54

Malmö FF - örebro

Imorgon är det dags. Tifo-gruppen har blivit portade från arenan pga av banderollen. Kollektiv bestraffning precis som efter hif hemma förra året.

Åsikter/Tankar?

Här ska det vara 3 säkra poäng.

And they all want to love the cause
'Cause they all need to be the cause
They all want to fuck the cause

2004-04-08 19:04
Ja, detta borde ni klara av, vinna alltså.

Att stänga av tifo-gruppen tycker väl utomstående är bra antar jag, men jag vet inte hur det ses på det hela inom ert kollektiv.
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2004-04-08 19:28
Varför skulle det vara bra? Vad har MT96 att göra med banderollen på SöS?

Och det suger att MFF bara har kontakt med MFF Support och inga andra, ni borde fan göra något åt er ledning som verkar pissa på er supportrar när det passar dem. Det ser ut som att endast rövslickande supportrar har något att säga till om i MFF. Dessutom kan man ju tänka sig att det kan komma att rensas ut kritiska banderoller och flaggor om de skulle hitta sådana, när man nu kommer kolla allt sånt.

Vad gäller matchen får ni gärna torska. Men det ska bli intressant att se hur ni får spelet att funka mot Örebro, mot Bajen såg det riktigt trögt och långsamt ut.

2004-04-08 20:05
Tre säkra får vi hoppas på.

Alla föreningar gillar väl rövslickande supportrar.

Ä fy fan nu ska jag iväg och jobba igen...jävligt ball på söderstadion iallafall.
Ät

2004-04-08 20:07
Lukie
ni borde fan göra något åt er ledning som verkar pissa på er supportrar när det passar dem. Det ser ut som att endast rövslickande supportrar har något att säga till om i MFF.

Kunde inte sagt det bättre själv.

MT har ingenting med banderollen att göra, trots det väljer styrelsen att pinka in sitt revir och stänga ute dom. MFF Support är det enda som duger.

Lär bli någon slags aktion imorgon. För en gångs skull kommer folk förstå varför Limhamns-banderollen hänger upp och ner..
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause

2004-04-09 18:29
Kleptomanpajas..fin fin McShit
Ät

2004-04-09 18:52
Hela laget var bra i dag. Asper gjorde återigen en kanonräddning. Backlinjen var stabil. Höiland och Elanga ägde kanterna. Chanko och Grahn dominerade i mitten, Afonso var okej. Skoog var bra och Igor ännu bättre.

Vilken underbart himmelsblå dag!

2004-04-09 18:55
Utan att övertyga....herrejessus
Ät

2004-04-09 19:25
Broa_Fett

Vad jag läste så gjorde väl Igor två mål?!
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2004-04-09 19:31
Härlig dag!

SödraMalmö;
Givet hehe ;)
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause

2004-04-10 12:05
utan att övertyga? UTAN ATT ÖVERTYGA??

3 vackra poäng och en jävligt övertygande seger

2004-04-11 14:16
Enkel seger, synd att det är så stor skillnad på de bra och de dåliga lagen i allsvenskan. Afonso borde slängt in en dock