I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Malmö - Ännu en hemvändare

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2004-03-11 19:45

Malmö - Ännu en hemvändare

Torino-proffset Yksel Osmanovski är på väg hem till allsvenskan. Anfallarens comeback kan ske redan i vår. "En övergång kan bli klar vilken dag som helst", säger Yksel.

Yksel Osmanovski vill få till en förändring. Helst på en gång. Bänknötandet i Serie B-klubben Torino tär hårt på ex-landslagsmannen.

Flera allsvenska klubbar har anmält sitt intresse. MFF ligger bäst till - men skåningarna vill inte skriva kontrakt förrän i sommar och det kan öppna för andra svenska klubbar.

- MFF är laget i mitt hjärta, helst vill jag återvända till min moderklubb. Men det finns även andra som vill ha mig och i dag har jag inte svar på hur länge klubbytet dröjer, säger Yksel till Sydsvenskan.

- En övergång kan bli klar vilken dag som helst.

Anfallarens treårskontrakt med Torino går ut efter den här säsongen. Det är anledningen till att MFF vill vänta med övergången.

- Vi betalar inte flera miljoner kronor för att få en spelare i nio allsvenska omgångar, säger ordförande Bengt Madsen.

Hammarby är av en annan uppfattning och det kan bli avgörande i kampen om Osmanovskis namnteckning.

- Då får det bli så, svarar Bengt Madsen. Vi tänker inte gå in i någon ekonomisk budgivning med andra klubbar

Saxat från Sportal

Hammarby Hands off!!

2004-03-11 20:29
Har den killen gjort något mål på 2000-talet?
Johan Cruyff sade 89, att IFKs första UEFA-cupguld var det mest positiva i europeisk klubbfotboll under hela decenniet! - och var i stånd att föra matcher även på bortaplan mot europeiska toppklubbar
Admin

2004-03-11 21:18
Jag satt och hoppades "Daniel Andersson" när jag såg rubriken. Aja, näst bästa iaf :)
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2004-03-11 22:25
Tycker personligen det är suveränt med alla hemvändare, det gör allsvenskan bara bättre, visst yksel har ju inte gjort något märkvärdigt de senatse säsongerna men han kan säkerligen imponera i allsvenskan..
Vad vill du att det ska stå här?

Ring: 0730 - 39347037204752752
Admin

2004-03-11 22:42
Helt klart är det bra att spelare som en gång varit bra i Allsvenskan återvänder. Det blir en roligare allsvenska. Men det är ju inget man erkänner, att de faktiskt kan skulle kunna vara bra ;)
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2004-03-11 23:14
Yksel kommer att bli bra i din himmelsblåa tröjan igen

det e jag helt övertygad om, kallas ny tändning han har mer att ge

2004-03-11 23:20
fett synd att han inte utvecklades i den väg som ala trodde.
hoppas han kommer till bajen, de skulle vara bra om nu den här personen e duktig, de e svårt att säga.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2004-03-12 09:35
hahaha... den sopan!..

2004-03-12 12:08
suck.... Andra större köpelag som Chelsea och Real köper iaf. bra spelare...

men nu har "sveriges svar" börjat vära föredettingar oxå...

"störst trupp vinner?"
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!

2004-03-12 15:31
tänk om han e bra? han har potentialen, jag tror andledningen varför han flopat har typ 99% med mentaliteten att göra, mår han bra, då spelar han nog bra.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2004-03-12 17:00
seqondz har rätt

Och vi e inte mer köpelag än nån annan specielt inte när det handlar om HEMVÄNDARE, e det fel på nåt sätt?

2004-03-12 17:14
inferno

Störst trupp vinner?
Vi har 16 st seniorspelare i truppen. 7 lärlingar.
Vi behöver en förstärkning iom. Igors problem. Om Yksel är rätt man för jobbet låter jag vara osagt, hade dock hellre sett t.ex. Stefan Selakovic i Malmö.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause

2004-03-12 23:06
iofs så e selakovic i storform så allsvenskan tror jag inte fins i sellans hjärna.

2004-03-13 00:09
Seqondz, nej... sant.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause

2004-03-13 14:05
McShit->
det jag mer menade var att ni värar friskt av sk. "klass-spelare", men frågan är om dom kommer hålla?
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!

2004-03-13 16:04
Föredetting?. Han är 26 år och har spelat (tränat) ett par säsonger i Italien. Dom flesta allsvenska anfallarna kommer inte ens utanför norden. Vänta och se. Han lär hålla hög allsvensk klass.

2004-03-13 17:44
Ajajaj,fuskbygget utökas med en solterass.Ofta dom som får husen att falla sönder.

Hela Sverige skrattar.