I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-03-08 18:50

Sypniewski

lyssnade på radion idag om att prahl hade snackat me Sypniewski o han verkade ha problem. e de pga att han pendlar från halmstad ännu till träningarna bla??

Det är ingen mening att käfta emot, jag vet ändå bättre än du!

2004-03-08 18:53
han e deprimerad finns nån artikel i aftonbladet
bla bla bla

2004-03-08 19:00
Han har "psykiska problem" enligt bajenblaskan men den har vi väl alla förhoppningsvis lärt oss att ta med en nypa salt.

Något som däremot stämmer väl är att Sypninånting har haft (läs:har) grova problem med alkoholen.

2004-03-08 19:33
jo de där me alkoholen känner ja till. tror dom skulle fimpat honom me o fixat nåt stabilare. men de kanske kvittar om han bara producerar tillräckligt me mål

2004-03-08 20:04
han e så jävla cool tycker jag, hata malmö, forza supen!

2004-03-08 20:06
hehe, hoppas alla hatar malmö enormt mycke, kommer bli så jävla mycke skönare att plocka hem allsvenskan då! ;)

som sagt, VI SES I PARKEN!!!!!!

2004-03-08 20:48
har hört att han e skyldig den polska maffian lite cash, detta e inget skämt, han vantrivdes stort i wilsa krakow och folket från krakow finns kvar i han liv av nån andledning. fast jag kanske missuppfattat skiten:P
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2004-03-08 21:07
inte omöjligt, men de e ju bara spekulationer

2004-03-08 22:17
Sypniewski ligger i skilsmässa, det i kombination med att han pendlar i från Halmstad tar hårt på psyket. Han började gråta på en träning förra veckan (såg i alla fall ut så), antagligen skilsmässan som spökar där.

Angående maffian så ska dom ha krävt honom på pengar som dom anser att han är skyldig för att han brytit sitt kontrakt med Wisla Krakow. Vad maffian har med Wisla att göra vet jag inte. Anledningen till att han lämnade Wisla i förtid var för att han hamnade i bråk med tränaren och en del spelare.

Dessa spelare var polska landslagsmän och tränaren var tydligen väldigt respekterad. Igor blev syndabock och media inledde en "hatkampanj". Igor tyckte att hans landsmän vänt han ryggen och sökte sig utomlands. Ett år senare hamnade han i Halmstad och resten utav den historien vet ni.

För övrigt så hade han alkohol problem då han tog till flaskan när alla vände honom ryggen i Wisla "affären". Han har alltså inte alkohol problem nu.

Så nu kan alla sluta spekulera och visa Sypniewski sitt stöd!

2004-03-08 22:21
har inte gjort nåt annat än gett han stöd.
och va maffian har o göra me wisla e väl bara att lägga ihop 1+1 ;)

2004-03-08 22:25
har inte gjort nåt annat än gett han stöd.

Ingen har klagat på dig. Det var en uppmaning.

och va maffian har o göra me wisla e väl bara att lägga ihop 1+1 ;)

Fattar också att det handlar om Ca$h men orkar inte bry mig och därför lämnade jag det åt sidan.

2004-03-08 22:28
jojo
Admin

2004-03-08 23:52
Tycker faktiskt lite synd om killen. Visst, jag gillar inte Malmö alls som fotbollslag, men när en kille har sådan problem som han uppenbarligen (rent privat) har så har man lite medkänsla. Det är trots allt fotboll vi vill se, och slå lagen när de är som bäst. Hade det varit fotbollsrelaterade problem, vad det än är, så hade jag varit skadeglad som fan. Men skilsmässa, gamla alkholproblem (som jag inte kände till faktiskt), sitt hemland som avskyr honom osv kan inte vara det lättaste.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2004-03-09 06:49
Wisla Krakow äger..

2004-03-09 08:11
Inte ett skit i Polen äger...

2004-03-09 16:31
Han verkar vara riktigt skum. Har något lurt på gång. =)
Rossonere siamo noi