I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2011-09-07 17:16

Serier

Någon som vet en bra serie

Gillar inte CSI etc. Dexter, Sopranos, lost, Stargate. Har aldrig haft tålamodet för dom och det överdrivna är så jävla löjligt.

Har sett
Always sunny in philadelphia
The Misfits
Game of thrones
OZ
The Walking Dead
Spartacus
Shamless (har sett 1 säsong men fasnade aldrig för det)
Prision Break och Heroes funka med första säsongen.

Så om ni har tips på någon bra serie så vore det tacksamt. Vet inte vart man ska leta, mesta tipsen har kommit från vänner och whoa.

2011-09-07 17:55
Lights out, gick bara en säsong i våras, handlar om en fd tungviktsboxare som vill göra comeback.

The Shadow line, brittisk konspirationshistoria, extremt seg men grym!

Sons of Anarchy, handlar om ett kriminellt motorcykelgäng i Kalifornien.

Är det brittiska eller amerikanska Shameless du sett?
Battlerappare

2011-09-07 18:07
Sons of anarchy och breaking bad är nog det bästa som går just nu iaf.
Haven gillar jag den är mot slutet av säsong 2 nu, handlar om en liten stad där alla verkar ha skumma krafter som poppar upp lite när som. Kanske inte direkt är för alla iofs.
Men of a certain age är en mycket bra drama/komedi serie som handlar om 3 mäns vänskap och liv, låter mycket tråkigare än det är. Den las nyss ner dock, kritiker rosade men för få tittare.
Weeds och entourage har ju båda bra.

Wilfred US är nog den roligaste serien jag nånsin sett, älskar den.

The pacific är ju bra, smått sega men snygga och underhållande.

The killing är inte dålig, kommer man förbi joels yo brytning så e man nog lugn

2011-09-07 18:17
Falling skies var helt ok enligt mig också.

2011-09-07 18:17
Falling skies var helt ok enligt mig också.

2011-09-07 18:59
Krävs det allvar? Annars Workaholics, blev tipsad om den nyligen och blev grymt nöjd. Finns bara en säsong än så länge, men den är najs

2011-09-07 19:00
Annars en favvis; Band of Brothers. Är typ 10 avsnitt på en timme styck om jag minns rätt. Andra världskriget iaf, riktigt riktigt bra (men du har säkert sett den, rätt gammal).

2011-09-07 19:08
the wire är ju grym,

fast din smak är ju helt retarerad så fuck it, du förtjänar inte tips.
((MAAD))

2011-09-07 19:21
The Singing Detective (1986) tycker jag verkar intressant. Bara sett första avsnittet än dock.

Rappare

2011-09-07 21:05
Riket är min absoluta favorit.

2011-09-08 01:02
Medoria Brittiska

Ni posta intressant uplägg blir att titta igenom dom. Tack för tipsen

Davve_D hahaha, why so mad?

2011-09-08 01:59
Tommy: ok, kolla in amerikanska då kanske? William H Macy! Och Sleeper cell är ett grymt spiondrama från ca 2000 med Michael Ealy. Terroristcell i LA!