I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2011-05-07 22:49

[Film] Thor

Så vad tyckte ni?
Såg den nyss på en halvkackig screener och tyckte att den var hejdlöst flamsig. Hade läst att folk kallat den för den bästa superhjältefilmen sedan Dark Knight så jag hade faktiskt ett viss mått av höga förväntningar, även om jag egentligen inte gillar genren i sig.

Tyckte mitten av filmen var bra men sen ballade den ur. Mycket mer kan man väl knappast säga utan att spoila. Har inte läst serien eller så, så jag vet inte hur "true" den är till orginalet.

2011-05-08 02:17
Finns den att ladda hem redan?

2011-05-08 13:06
Är rätt trött på alla serietidningsadaptioner, men lär väl se den nån gång. Var nära att haka på o se den på bio, fast det var nog bra att jag avböjde, nog inte värt det.

Producent

2011-05-19 19:58
jag tyckte den inte va nån bra, 2/5
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2011-05-19 21:01
Den verkar rätt så tråkig, en gud som superhjälte funkar inte.. "jag kan göra allt, bara jag har min hammare!"

hehe.. nä, men får se.. kanske blir positivt överraskad! :)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-05-22 23:33
nä, riktigt dålig!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-05-23 00:05
Sådär. Feta effekter och grymma miljöer men njae, ojämnt skådespelarunderlag, so and so story. Bara för att jag är ett hardcore marvelfan så får den 3 av 5 iaf.

2011-05-23 01:31
också stenhårt marvel fan, men wtf enda bra med filmen var den onde snubben som såg rätt cool ut, men thors hammare.. hur fan såg den ut? lite maffigare borde den va! och anthony hopkins..helt obegripligt skådespelar val då han söööög
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.