I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
The Social Network
Hobby & Fritid - Kultur & Media
Tillbaka till forumet
fängelsedräkt
2010-10-28 09:00
The Social Network
Någon som sett den? Vad tycker ni?
Potatisen P39
2010-10-29 00:23
Jag tror du kommer få en massa svar inom dem närmsta dagarna, DVD-rippen är ju ute nu =)
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
HaRdY P40
2010-10-29 08:32
Woooooot finns den ute? :) ser fram emot att se filmen.
Hihi
sincedayone P37
Rappare
2010-10-29 15:25
Det är väl en Screener och filmen va fan riktigt bra! Jesse Eisenberg är jävligt cool!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress
"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
KinG-PhiL
2010-11-22 17:03
bra film.
en fråga, det står att Eduardos andel går ner på så lågt som 0.08% (lär ju sjunka mer) och att han stämmer Mark Zuckerberg på 600? miljoner $ (han lär fått mer?)
men på både facebook och wikipedia står det att eduardo äger 5% av facebook. wtf?
Get Random!
sincedayone P37
Rappare
2010-11-22 22:43
KinG-PhiL
Du missade la summeringen i slutet av filmen...
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress
"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
KinG-PhiL
2010-11-23 00:10
sincedayone P21
kanske missade en del isf, har bara för mig att det stod att han fick pengar men hur mycket vet ingen typ.
Get Random!
KinG-PhiL
2010-11-23 00:12
står även att han står med som grundare men inget om att han äger 5%
Get Random!
Ice P36
2011-01-06 17:51
Jag såg filmen igår och jag tyckte den var riktigt bra, intressant.
Undrar bara hur mycket som är sant, jag läste någonstans att Zuckerberg sa att det enda som stämde var kläderna dem hade på sig typ, att annars så framställs han som att han startade facebook för att få tjejer.
Men finns det någonstans där man kan läsa hans åsikter, eller de andras som han Steve Parker. Det skulle vara kul och läsa hon Ericas åsikter, jag undrar om hon accepterade Zuckerbergs vänförfrågan.
I alla fall så står det här att från och med 4 Januari 2011 så äger Eduardo 5% av facebook:
http://en.wikipedia.org/wiki/Eduardo_Saverin
Philip P41
2011-01-09 17:10
på bloomberg.com kan man söka fram en mini dokumentär som i princip går på filmens linje med lite intervjuer annat gott. tyckte filmen var rätt skön.
Tillbaka till forumet