How I Met Your Mother s06
Första avsnittet hade premiär inatt, överraskande bra, vad tycker ni?
Håller med! High six förgyllde min dag :)
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Riktigt bra =) synd bara att avsnitten är så korta (man vill alltid se mer)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Moderator
2010-09-21 21:22
Känns onekligen som att det börjat på en högre nivå än förra säsongen. Kul att det är tillbaka och håller kvalitet.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Producent
2010-09-21 21:34
shit så finns det ingen möjlighet att kolla förens om typ 20 dagar!! :(
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Moderator
2010-09-21 21:51
WapenVila Va? Jag håller med om att första avsnittet höll riktigt hög klass, det kändes precis som ett himymavsnitt bör kännas. Någon som har några spekulationer om vad som kommer hända den här säsongen? Major events och sådär. Spoiler Kommer säsongen sluta med att Barney gifter sig? (lär ju ha varit han som Ted var best man åt på bröllopet)
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Håller med! High six förgyllde min dag :) Haha absolut, Neil Patrick Harris är kung.
KaptenKrok
Intressant tänkt där,
Spoiler Han och Robin då eller? Han verkade ju nästan småkär i henne igen.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Tror både kaptenen samt simpo har det.. Fast sedan är det rätt ofta dom drar luringar i himym, så det kan lika gärna vara robin som gifter sig, eller ted's syrra eller vem som =)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Producent
2010-09-21 22:56
KaptenKrok P25 alltså jag kommer inte ha tillgång till att se det förns om ca 20 dagar
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
tyckte det var riktigt bra avsnitt! Vill se mer :D
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
mycket bra start! just when i got out... they pull me back in! inte för att jag skulle slutat se, men hade tappat hoppet om serien. hoppas det håller samma kvalité igenom säsongen. nya high fives är alltid välkomna!
Just because i stand over you don't mean you understand me
Helt underbart avsnitt. NPH är KUNG. Älskar hans skådespeleri.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
NPH är min husgud <3. Avsnittet påminde lite om That 70s Show, när Hyde får veta att hans riktiga pappa är svart. :)
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Öppnar väldigt bra på säsong 6! Senaste avsnittet var guld!
Young gunna married to the streets no wedding ring
Sista avsnittet visades igår och slutatde med en "cliffhanger".Spoiler Kändes redan som efter första avsnittet denna säsong att den som skulle gifta sig var Barney, när dem visade Ted sitta utanför, som best-men med Marshall. Och nu fick vi se att det verkligen var Barney Men vem han gifter sig med, känns efter detta avsnitt att det kommer bli Robin, även om Nora troligtvis kommer hänga med en bit in i S07, så tar de nog slut och det blir han och Robin.
Ser fram emot säsong 7!
upp! 2 avsnitt av 7 säsongen släpptes inatt. Riktigt skönt att det är igång igen =)
sjukt bra avsnitt dessutom! :) längtar till 3e!
ny tråd? Tack för påminnelsen, ska springa hem nu.
Alltså detta har ju blivit lite av en dramaserie nu, sjukt bra. Komiken finns fortfarande kvar, förra avsnittet var svinbra
jaojao_ skrev: Alltså detta har ju blivit lite av en dramaserie nu, sjukt bra. Komiken finns fortfarande kvar, förra avsnittet var svinbraälskar denna serie, den är lite av en modern tids "friends" :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
wtf, varför är de bara 12 avsnitt på säsong 7 ?! :s de brukar ju va över 20 avsnitt per säsong...?
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Moderator
2011-12-13 21:44
Förmodligen juluppehåll ja, det var ju samma sak förra året.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
mjä alltså tv.com brukar ha koll på avsnittantalet.