I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2010-08-10 12:31

True blood s3

Inga true blood fans här på whoa eller? hitta ingen tråd förutom från s2

Tycker s3 är den bästa än så länge. Gillar verkligen Russel, skön snubbe

Its darkest before dawn

2010-08-10 12:35
Jag kollar på det. Den här säsongen har varit jävligt galen hahah

Russel är skön ja. Nästan alla de nya karaktärerna är rätt så flippade.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-08-15 23:44
jag kollar! tycker första säsongen var bäst faktiskt. gillade jasons flickvän (som blev mördad) ganska mycket. gillar jason överlag. raw!

och nu är jag trött på bill och sokies jävla dialekt. se till att eric får banga dig så de blir lite människa av dig med.

och vad tror ni hon är egentligen? jag vill veta hur hon smakar

2010-08-16 00:11
Well, i ett universum där vampyrer finns på riktigt och där de redan slängt in att shapeshifters, varulvar och bacchus-varelser finns så är det väl inte för långsökt att Sookie kanske är en ängel eller nåt? haha. Den här serien är så absurd men det känns som att all cheesiness görs med glimten i ögat hela tiden. Som att serien inte tar sig själv på så stort allvar. Gillar det!

Angående deras dialekter är det ju nästan det skönaste.

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-08-16 23:15
Wow, har sett avsnitt 9 nu, ett riktigt bra avsnitt, men det börjar bli rörigt med alla karaktärer + att alla vill hämnas.

SpoilerRiktigt bra när Russel sitter och läser nyheterna
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2010-08-17 13:58
Det mest spännande är ju Eric och Russels historia. Mycket annat kan bli lite cheesy ibland men det ska bli kul att se vad som händer

SpoilerGillar speciellt tillbakablickar i tiden typ när Eric blev vänd av Godric och när de var SS soldater
Its darkest before dawn

2010-08-17 15:16
säsong 2 sög ju helt, men denna säsong e riktigt bra än så länge:) men jag vill fortfarande ha ihjäl tara, fy fan så störande!

2010-08-18 01:57
Som att serien inte tar sig själv på så stort allvar. Gillar det!

Jag började kolla på serien i måndags och blev precis klar med alla avsnitt och det där är mitt största problem. Jag kan inte ta serien på allvar och ibland irriterar den mig. Allting verkar vara på skoj hela tiden och alla inavlade rednecks är helt jävla blåsta :)

But its good. HBO is king.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-08-20 16:31
now time for the weather, tiffany.
!!!

2010-09-04 10:31
now time for the weather, tiffany.

fantastisk karaktär! ^^

Kul att sam lackar ur lite, var kul att se han spöa på vargfarsan. Börjar ju tröttna rejält på vissa karaktärer dock typ sookie, avgå!
Its darkest before dawn

2010-09-04 12:28
Oj, jag är impad att folk ens har brytt sig om säsong två. Eloge.

2010-09-05 17:39
A Fairy? How fucking lame!

word sukeeh
Moderator

2010-09-05 19:40
Blir det inget True Blood i natt heller? Pga labour day and all.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2010-09-05 20:19
Precis.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-13 22:55
hur tog sig eric upp ur cementen?
du är kär i mig.
Moderator

2010-09-14 00:17
Pure awesomeness typ.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2010-09-14 14:37
Svensson

Ptja, med tanke på att Pam hade cement i håret och klagade över det kan man ju anta att hon kom och hjälpte honom..
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Moderator

2010-09-14 15:11
Vem var det Bill ringde och bad ha ihjäl Pam förresten? Den där varulvstypen?

2010-09-14 15:50
KaptenKrok P25

Nä, tror det var någon vampyr Eric använde. Säger han inte något om att han är en assassin fattigare nu? Kanske minns fel.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2010-09-28 22:10
alltså vaafan :( inget mer true blood. jag är kåt på varuvlen. lätt.

2010-09-29 13:05
Crazy vampyr hype just nu lol