Dom var deras irriterande kompis från Queens, som var sjukt jobbig och störande. Jag vill bara ha saget, mer saget!
Just det, Dom! Jail bird! Yeah han var en jobbig karaktär.
At the gates of Eternity...
När Dom var med i serien råkade jag läsa en rubrik på en tråd på IMDB som hette "Death of Turtle". Jag ville inte läsa mer för jag trodde det var en spoiler (jag hade inte sett senaste avsnittet) och antog att Dom skulle ta över Turtles plats i gänget.
Blev skitsur och tänkte sluta kolla på serien, men det visade sig vara en tråd om
persoen som Turtle är baserad på . Phew.. Dom var riktigt irriterande.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
That's what I wrote, buddy hehe
krävs inget geni direkt för att förstå att serien håller på att nå sitt slut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bc99 Jo jag vet med nu är det officiellt.
Hej, Träffat Jacob?
adam tensta - my cool spelades i senaste avsnittet :P ballt endån för han .
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.
koolt att adam tensta spelas under ett poolparty i episod 7.
Haha and Chris Bosh was in it too! :D
Battlerappare
2010-08-17 12:44
Nice avsnitt faktiskt, börjar se mörkare ut
Fast jag måste säga att det börjar bli sjukt jävla förutsägbart. Man såg att Vince skulle bli pundare 3-4 avsnitt tillbaks. Och jag visste from the get go at Ari inte skulle få ta ett NFL team till Los Angeles. Hur det skulle gå till, visste jag inte. Men jag visste absolut att det inte skulle hända.
BC99 P27 well det var ju uppbyggt så att Vince skulle ner mer i skiten för varje avsnitt? Så det är väl inte så konstigt att du visste det?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BC99: Man behövde ju inte vara Saida för att se det komma direkt...
Vilken douche Vince har blivit! Jeezes, hoppas ni såg sista avsnittet? Ball cameo av Mark Cuban också hehe :D
Jag ville se E smälla till Vince där alltså, det hängde i luften...
Eller hur? Jävligt bra spelat av de bägge, kändes som om man var där själv och bevittnade the tension.
äckelvidersasha
du är kär i mig.
Drama får ta och skaffa sig lite självdistans och inse att han är en fantastisk unintentional comedian. Billys idé är helskön. Sasha har nog gjort sitt tycker jag. Tröttnat på hennes "karaktär" om man ens kan kalla det så, hon spelar väl bara sig själv? Hon var väldigt tråkig och förutsägbar för att vara en porrstjärna som påstå sig vara annorlunda. Det blev gammalt efter ett avsnitt, nu får hon gärna gå tillbaks till The Valley och ta ett dussin penisar i analen som hon brukar, för jag är säker på att hon är bättre på det än real acting.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Hon tror ju (inte bara i Entourage alltså) att hon är en riktigt skådis nu efter den där "The Girlfriend Experience".
Undrar om grejen mellan Eminem och vince kommer ha att göra med vince's drogvanor.
Changed P22 Jaaa fyfan det vore grymt kul! Hoppas verkligen på de.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Changed P22 good point there
vilken grej med eminem?
du är kär i mig.
Battlerappare
2010-08-28 10:00
De kom fram att han ska vara med i ehhh sista avsnittet tror ja de va.
Precis. Och Doug Ellin, skaparen av serien har sagt att dom ska ha en liten "beef".
Season 7, Episode 10: Lose Yourself
Moderator
2010-08-30 11:06
Spoiler Nu går det ju rätt hårt åt helvete alltså.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Yeah, vänder för Drama, går åt helvete för Turtle, Ari, Vince och indirekt för E också. Ska bli spännande att se vad som händer i sista avsnittet.
Moderator
2010-08-30 15:36
Är nästa avsnitt det sista?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Ganska säker på det, tror det bara var 10 avsnitt den här säsongen. Sen nästa säsong blir den sista :(
Ja, nästa avsnitt är det sista. Bara och bara, de tidigare säsongerna har haft 12 avsnitt, inte så stor skillnad.
Nja... säsong två hade ju 14 avsnitt, och den tredje säsongen hade hela 20 avsnitt! Så 12 hade varit soft. But oh well...
S1 8 eps, S2 14 eps, S3 20 eps, S4 12, S5 12, S6 12. Med andra ord, senaste säsongerna har haft 12 avsnitt, så ingen större skillnad.
Vad är namnet på outro låten som rullade under sluttexterna? Galet skön.
Skivsamlare
2010-08-31 10:39
Hela plattan "Distant Relatives" är ju galet bra, lyssna på den!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Ja, jag drog ner hela plattan från iTunes igår. God damn ! Jag får sluta sova på hiphop/reggae släpp som dessa. Hade ju missat det här helt om det inte vore för Entourage. Jag gillar att de randomly visar upp Billy's Medellin tatuering som han har över hela jävla ryggen. hahahah
bara grejen att göra om den till de här nyare avsnitten för att han ska kunna gå utan tröja totalt 5 sekunder :P
du är kär i mig.
Ja, haha. De har visat upp den typ 3 gånger nu, första avsnittet i säsongen som han dök upp i. Sen när han satt utan tröja och mediterade och nu i senaste avsnittet när han klev ur poolen. Så jävla störd tatuering. Påminner mig om hur galen Walsh var under Medellin avsnitten. Vet att en hel del inte gillade den storylinen men jag tyckte det var guld.
Battlerappare
2010-08-31 11:31
När fan blev E's assistent så pepp på att hjälpa Drama? http://brokemogul.com/ Där brukar alla avsnittens musik länkas för er som blir sugna.
Empire : E och hon har ju alltid haft ett bra förhållande till varandra, sånt pseudo-flirtande också. Såklart hon hjälper till när det behövs.
Känns nästan som att E pratat med sin assistent gällande Drama. Känns också som att Drama kommer bli tokkär och bli tillsammans med denna flicka.
Känns nästan som att E pratat med sin assistent gällande Drama. Det framgick väl rätt tydligt i senaste avsnittet? E visste att han inte kunde nå fram, men att en tjej skulle kunna flörta sig till att få honom ombord..
Exakt. Tilltala hans fåfängda sida lite mer hehe. Och det funkade :)
Fan, jag trodde det var slut med Sasha där i slutet, men icke. Tyckte det var kul att hon var med i ett avsnitt och jag är ett fan av hennes verk, men hon har fan "overstayed her welcome".. Samma med Turtles tjej. Jag vill att grabbarna ska hänga med varann igen! Och Ari får aldrig visas svag.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
OT, bara jag som hade gett hon Dana Gordon OCH Amanda Daniels ganska rejält?
HOT SHIT!
Och folk har mage att påstå att det där jävla åbäket Sasha skulle vara snygg, tvi!
Om vi menar samma sak med "gett" så ja, jag hade gett Amanda Daniels ganska rejält. Dana Gordon med, det finns nåt nasty över henne, kanske har att göra med hennes röst.
Jag vet varför jag vill ge de, det har med min svaghet för äldre, classy women att göra!