Mysteriet på Greveholm Hej! Jag såg Mysteriet på Greveholm(Världens Bästa Julkalender!) igår och jag undrar vad dessa skådisar gör idag samt hur dom ser utGustaf ÅkerblomHanna MalmbergLinn BülowBeata HeumanJag uppskattar alla svar, snälla svara!
Åkerblom spelade Ivar Olsson i SVT:s julkalender "Mysteriet på Greveholm" 1996. Numera arbetar han som regiassistent åt Hannes Holm och Måns Herngren samt hade en mindre roll i deras film "Varannan vecka". Som regissör har Åkerblom bland annat gjort musikvideor till Veronica Maggios "Dumpa mig" och "Måndagsbarn".
Hanna Malmberg, född 11 augusti 1980, är en svensk skådespelare. Hon är mest uppmärksammad för rollen som Sussie i TV-serien Häxdansen som sändes i SVT våren 2008. Hon har studerat vid Teaterhögskolan i Malmö (2004-2007). En av hennes första roller var som Melitta i SVT:s julkalender 1996, Mysteriet på Greveholm.
Linn Bülow, född 13 mars 1986 i Lund, är en svensk skådespelare. Hon spelade Lillan Olsson i SVT:s julkalender Mysteriet på Greveholm. Bülow var medlem i gruppen SLAM tillsammans med bland annat Samuel "Tsatsiki" Haus som Grammisnominerades 2000. Hon har även haft en liten roll i filmen Frostbiten.