The New Karate Kid Trailer
Verkar corny som FAN! Inget jag kommer slosa en cent pa.Love!
At the gates of Eternity...
Skivsamlare
2009-12-24 13:59
Haha, corny som fan verkar den ju vara, men jag ska lätt se den iaf! :D
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Känns som dem pissar på hela den legendariska trilogin, men fyran gjorde ju redan det så lite extra urin skadar väl inte. Kanske ser den, men corny var ordet... Kunde dem inte döpt filmen till nåt annat är min enda fråga...
Lyricist
2009-12-25 10:32
Kunde dem inte döpt filmen till nåt annat är min enda fråga... word.. men fan, känns som ett "måste se för att kunna med en rättvis bedömning säga att den är så corny som den verkar" ;P
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Älskar låten, bara för det kommer jag se den :P
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
Ähhh den kommer lätt bli hur grym som helst !!!
Producent
2009-12-25 17:18
ja fan. ingen karate kid men ska se den ändå pågrund utav jackie
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Moderator
2009-12-25 18:06
Kunde ju döpt om den som sagt, men verkar nästan rolig asså. Haha,
time isn't wasted when you're getting wasted .
Haha shit den ska jag se! Borde ju heta Kung Fu Kid istället...
Will smith son går en lysande karriär till mötes...
Fast jag maste ge propps for casting-crewet som faktiskt tog en "kid" denna gang, istallet for 26 ariga Ralph Macchio. Som forovrigt vid 48 ars alder, fortfarande ser ut att vara i sina tidigare 30. Undra vad den snubben dricker? :S
Han var tydligen 23, inte 26. My bad :)
Ähh! Ralf Macchio kommer alltid vara kung.
haha, måste ses. Karate Kid filmerna har alltid var corny som fan och det är en del utav vad som gör dem sköna. Även de första två var otroligt cheeseballs. Men lite saker känns "off". De är alltså i kina, jackie chan är den nya mr miyagi, borde det inte vara Kung Fu Kid? Sen såg Jaden Smith väldigt väldigt liten ut jämfört med de kidsen man såg jackie chan "spöa". Är det meningen att han ska slåss mot dem eller vadå. Jag tänker mig att kinesiska ungar borde egentligen vara mindre än jämnåriga amerikanska ungar. Fast det är nog bättre om man lägger all logik åt sidan när man väl ska se den.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Som sagt, Jaden ar en riktig unge hehe, och ine 23 ar som Ralph Macchio var nar han spelade en 14 aring hehe
Har karata kid alltid vart svart?
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
Han var italienare i ursprungliga filmerna
hahaha bara för will smith och hon bruden så kommer ja se den. trodde den skulle vara mer nånting innan.. lite besviken av trailen. men låt gå ska anda se den.
Jag har ingen personlighet
gamla karate kid suger ju rejält...han får dyngspö och lipar hela filmen typ. denna verkade dock lovande!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gamla va bäst de här är en nutmanning
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tror den här filmen kommer sopa golvet med originalet. Bättre filmteknik, bättre skådespelare, inte minst bättre kamerateknik som finns tillgänglig. Är säker på att det kommer vara bättre fightingmoves och fightingscener/fighter överhuvudtaget.
Est. 1984
Karate Kid handlar inte om ass woopin' och massa flashiga effekter. Det ar en underdog historia.
Dom kunde ju ha dragit upp åldern några år åtminstone. Känns föga kul att se 10 åringar agera som 20-åringar... Är visserligen stort fan av Jackie Chan så man lär väl sörpla i denna med, tycker om det jag ser utav Jackie i trailern dessutom. Han ser hård och lite nedtonad i sin roll samtidigt som han verkar vara en sträng motherfucker i denna.
"i just wanna go home". Refeneserna till ettan haglar, jackie chan accepterar att han är gammal. Det här kommer bli skitbra. 1000 gånger bättre än Hilary Swank i alla fall. hoppas bara följande är med: "i hate this bike i hate it"
http://soundcloud.com/80scrackpolo
oh fyfan vad bra den filmen ser ut att vara men bättre än den gamla kan den aldrig vara. När kommer den på bio?
jag tycker inte riktigt om att man inte kan editera sina inlägg på whoa. Nu har jag råkat skriva ett inlägg med ordet "refeneserna".
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Ser ju förjävla fjantigt ut när Jackie duckar undan 11-åringars slag... Hoppas han går på maskerad och klär ut sig till en dusch haha...
När kommer denna ut?
www.soundcloud.com/slackerlifecrew