Sämsta filmen 2009
Nu börjar året närma sig sitt slut. Så vilken är den sämsta filmen ni sett under året?
Keep playing sega-games
Har inte sett så värst många filmer i år men 2012 var riktigt värdelös.
Motivera gärna ditt svar. Hade tänkt o se den på bio med det kanske inte är någon ide?
Keep playing sega-games
Ja...superklyschig. Värdelöst story/berättande. För orealistisk, överdriven och ologisk för att jag skulle orka bry mig om vad som hände på skärmen. Karaktärerna är riktigt jävla tråkiga, satt och hoppades på att någon skulle dö. De lyckas alltid fly i sista sekund medan allt bakom dem pulveriseras/exploderar/faller ner i avgrunder. I slutet satt jag bara och tänkte på att jag hellre skulle sett Titanic en gång till på bio. :P Effekterna är dock väldigt maffiga, så om du är beredd att betala för det så...
KNOWING är bland de sämre iår. Filmer som Dragonball: Evolution, The Pink Panther 2 räknas knappt.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Wildchild om du ska se 2012 så ska du nog ändå se den på bio, men enbart för alla effekter i filmen, annars är filmen skrattretande löjlig xD
Trippel X ~ X - X-ett - Xpekt
Producent
2009-12-08 16:50
Dark knight ( kom väl iår? ) den va riktigt jävla hypad just enbart för att Heath Ledger hade dött. Så helt plötligt vart alla hans största fan o började hylla han till skyarna för sitt skådespel i filmen. Själv somnade jag till filmen för den va så seg o tråkig...Så det måste bli den o District 9 som e dom sämsa filmerna iår.
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Somnat till Dark Knight två gånger så det kan absolut vara en kandidat. District 9 var ju däremot absolut bra. Annars är det väl twilight om den kom i år. Den klarade jag 15-20 minuter av.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Annars är det väl twilight om den kom i år Om inte annat så kom ju New Moon i år. Har inte sett den än, men såg Twilight och New Moon ska ju tydligen vara ännu sämre.
The Dark Knight kom förra året och kan inte fatta att nån har med den på en "årets sämsta"-lista.. För mig måste det nog vara Transformers 2. Ja, jättehäftiga effekter, men förstår inte varför nån vill se det i 2,5h.. Borde ha varit en reklamfilm istället.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Jag såg Mega Shark Vs Giant Octopus härrom dan, eller försökt se klart den. Starring Lorenzo Lamas. Den är inte så bra. Alls.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
I princip alla filmer var ju värdelösa som släpptes i år.
Knowing sämsta "större" filmen 2009! hela filmen vart meningslös sista 5 minuterna och endå började den helt okej men blev bara sämre och sämre
Tråd dödadar!
Okej, tack alla för svar :) fuck it det får bli någon annan rulle. 2012 är inte lika frestande nu.
Keep playing sega-games
paranormal activity kommer att ligga högt på listan när det ska rankas århundradets sämsta film. men jag blev lite sugen på att se mega shark vs giant octopus måste jag säga:)
http://www.kommandot.se/wp/
Den sämsta film jag sett på bio i år: Friday the 13th Den sämsta film jag sett på TV i år: Smala Sussie
American pie: the book of love. Den var genom rutten, typ ingen komedi alls i den, american pie filmerna blir bara sämre och sämre.
Hej, Träffat Jacob?
District 9 är nog den sämsta filmen jag har sett under alla år jag bott på den här planeten. -10/10. Så sjukt uttråkad ja blev av den.http://www.imdb.com/title/tt1136608/
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
Paranormal Activity får min röst, behövs nog ingen motivation egentligen.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
G.I. Joe , som Transformers 2 fast ännu sämre vilket inte säger lite. De har dödat min kärlek till G.I. Joe för den närmsta framtiden.
The absence of evidence is not the evidence of absence
Ställer mig klart frågande till hur man så skarpt kan ogilla District 9. Nyskapande filmiska grepp för genren, utmärkt skådespeleri, karaktärsutveckling och story, för att inte tala om de intressanta metaforerna kring flyktingpolitik och ras. Enda förklaringen jag kan tänka mig är att man hade väntat sig en G.I Joe och inte fick det. Men vafan G.I Joe sög ju tusen fler pungar.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
G.I Joe var helt värdelös! American pie: the book of love var om möjligt ännu sämre (såg dock aldrig klart den). Begriper mig inte heller på folk som tycker att District 9 är årets sämsta film? Okej att man inte finner den som ett mästerverk men kom igen, inte fan är den sämst i år.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
dundermannen ja smaken är som baken. Anledningen till att jag ogillade den är för att enligt mig kan man göra så mycket mer med film. Tyckte att den va lamt skapad, såg ut som om den gjordes under 80-talet medan vi lever i 2000 talet. Kunde ha utnyttjat dom resurserna vi har idag istället och gjort filmen lite snyggare. Menar en koloni av räkor är inget jag känner intresse av att kolla på sen om storyn va bra är en annan sak.
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
Jag tyckte district 9 var sjukt bra delvis eftersom den skiljer sig så skarpt från allt annat skräp som görs idag och huvudpersonen spelade riktigt bra, häftig story etc. Om man ska tala om sämsta filmer kanske iron man, om den kom i år. Transformers 2 ville jag inte ens se gratis eftersom 1an var så pinsamt keff. extremt ytliga och överdrivna filmer skapade för en 12åring?
Its darkest before dawn
Paranormal activity hela vägen, jävla äckelfilm som borde hängas, skjutas och gärna förgiftas och utplånas från jordens yta för sin uselhet. (Jag ÄLSKAR 2012, rekommenderar den för alla som älskar action men är lite för vuxna för slagsmål och biljakter)
My heart lives in my vagina.
kom terminator salvation i år? i så fall får den min röst, shit vilken tråkig film, började och slutade lika öppen, knappt ngt storyline, alldeles för lång, bara massa special effekter, en över hypad bale (som gjorde att man fick förhoppningar om ett bra manus, men som visade sig fick så mkt deg att han inte kunde säga nej). så av ovanstående aneldningar tycker jag den sög kuk.
Alltså visst smaken som baken, men ranka Dark Knight(kom visserligen inte ut i år dessutom) och District 9 som årets sämsta? Då har minnet förträngt bra mycket annat värdelöst. Själv minns jag inte så långt bak i året själv, men jag minns 2 riktigt jävla värdelösa kluck, kluck kalkonfilmer vars minuter ur mitt liv aldrig kommer tillbaks. 1.Land of The Lost 2. Gamer Som bägge får 5 jävla vidriga kluckar!
Filmer idag blir allt sämre och sämre.. Fan vad jag stör mig på det. Den senaste filmen som har varit bra är Into The Wild..
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
GI JOE! GI JOE! GI JOE RISE OF THE COBRA FYFAN! ush fär denna film jag vet inte varför men jag och några kompisar bestämde oss för att se den under en flummig kväll och den sög så mkt att vi vred oss i plågor! Det var ärligt talat svårt att se klart den det enda jag önskade var att filmen skulle ta slut efter ungefär 30 min.. ush aldrig igen!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Terminator Salvation... Riktigt jävla sunkdålig.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
de filmer jag minns att jag tyckte var värdelösa var främst de jag hade stora förhoppningar på... "Land of the lost" + "year one" Trodde allvarligt de skulle va kul... oj vad fel jag hade "G.I. Joe" jag förväntade mig nåt i transformers stilen.. näpp
Tüffü was here!
vad snackar du om =O Allt Will Ferrell nuddar blir gudomligt bra!
G.I Joe - rise of the cobra måste vara en topkandidat iaf.. Skönt med alla som röstar på filmer som de flesta tycker är "ok"..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Har knappt sett några storfilmer i år. Däremot var Bruno ganska värdelös. Ali G var bra men efter det har Sacha Baron Cohen bara tappat i kvalitet.
Har nog lärt mig rätt bra att undvika det riktiga skräpet, för jag har inte sett något som kan klassas som riktigt dåligt i år. Personligen finns det inte en chans i helvete att jag hade kollat klart på Inglorious Basterds om jag inte sett den på bio, men till att utifrån personliga preferenser sedan ranka den som årets sämsta, som vissa gör här, är steget långt. He's just not that into you såg jag också inte helt frivilligt... Är väl inte riktigt målgruppen, men herregud vilken ointelligent smörja. Då snackar vi väl iofs inte filmiskt, mer budskapet. Två riktiga guldkorn som kom i år är ju District 9 och Watchmen.
"jag har fin hår. som en waterfall."
Moderator
2009-12-12 14:46
Ace Ventura Jr.....FYFAN
//TW
2012 va rent ur usel, fanns inget bra me den, ändå har man hört att de skulle va så snygga effekter o sånt, men den som påstår de måste juh se dåligt, inget märkvärdigt alls.
GI Joe... Alltså den sträcker sig nog utanför det här året..... Nått pris ska den ha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tror att Avatar lär vara ett jäkla skämt till "film" och det grundar jag endast på trailers. Den känns väldigt upplåst och otroligt pinsam.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
2012 - kändes som ett rent hån redan efter 10 minuter, jag har aldrig känt mig så förolämpad som biobesökare någonsin, en helt igenom värdelös skitfilm; jag hade hellre torkat mig i skitan med den där hundringen, då hade jag åtminstone fått ut något av eländet.
Här är en av världens första filmer:
... t.o.m. den skiten var bättre, där slipper man iallafall varenda Hollywood-klyscha som någonsin funnits.
Intressepenisen hårdnar!
District 9 Och Dark Knight (som det redan papekats kom forra aret) samsta filmer? Snyt er for in i helvete!
At the gates of Eternity...
And yes, Terminator Salvation ar mitt bidrag. Totalt vardelos, totalt forutsagbar, vardelost skadespeleri (till och med av Bale) har man sett trailern, sa har men sett hela filmen.
2012 var den sämsta skiten jag sett på länge...inte okej 2009 och med den tekniken göra en film av den kallibern där man så jättetydligt ser att det är greenscreen...fick typ fnatt flera gånger. den får min röst
vi är överallt!
district 9 som många säger sög är konstigt tycker jag. Hela konceptet är helt underbart , dokumentärskänslan och skådespeleriet var skitbra.
vi är överallt!
Vad säger ni? Känns som folk är mer besvikna att exempel 2012 ej nådde förväntningarna mer än att det är årets sämsta film. Inte kul med 25 st färväl scener i äkta Titanic anda i över 2 timmar men årets sämsta?? njaaa... Själv har jag inte sett så mycket i år. Men ingen har vart bäst eller sämst. Bara massa besvikelser.
Jag såg Gamer igår fyfan...lätt den sämsta filmen jag sett i år. Dock har jag inte sett 2012 ännu.
Keep playing sega-games
Knowing är nog det sämsta jag sett iår. Eller The Final Destination (fråga mig inte varför jag fick för mig att se den.)
Producent
2009-12-19 15:39
Distric 9 , fyfan va jag hatade "huvudkarraktären" hans röst och dialekt fick man o spy rakt igenom, jag såg hela filmen, men fan va de vred i magen hela tiden, mådde illa efter att ha sett en sån dålig film. Bara för att Peter Jackson la sitt namn så trodde man de skulle vara bra, men icke !
Since 1984 @realgizlee // twitter
Skojar du? District 9 ar ju fan Top 10 detta aret!
Producent
2009-12-19 16:27
ja, top10 sämsta, uruselt skådespel, han va juh fett jobbig dessutom... dem som gjorde filmen är ändå nykomlingar
Since 1984 @realgizlee // twitter
asså ni vet fan inte vad som e bra eller dåligt här... kolla på the box får ni skåda ngt dåligt. och detta är EN av flera...
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89