I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-08-13 22:44

Taking Woodstock

En film som handlar om varför man anordna Woodstock festivalen. Tror personligen att detta kommer bli en av årets bästa filmer. Kolla på trailern och läs själva på IMDB, pallar inte skriva:D

IMDB

hejja

2009-08-13 22:51
Jo den kan nog bli bra, bara den inte blir för plastig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-14 11:12
Jag är ruggigt peppad faktsitk. Den officiella dokumentären om Woodstock är en av mina favoritfilmer faktiskt. Jag hoppas att man får se några av artisterna som spelade, tex. att de har med när Arlo Guthrie tar upp att New York through way är ständ. Lika så hoppas jag att dom har med varningen om den bruna syran som är i omlopp och inte är någe bra.haha

Behöver kanske inte tillägga att jag älskar 60-tals musik.hehe
Always against the odds, one with the underdogs
Moderator

2009-08-14 17:37
Kan bli hur kul som helst. Får hoppas att det inte bara är feelgood över hela men det ser ju roligt ut :)
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2009-08-15 15:15
är också riktigt peppad, hoppas att den håller "the boat that rocked" klass. bara det inte blir nå hollywood dravell med massa sido handlingar om kärlek och skit, men det ser riktigt lovande ut med regissör och skådespelare,
hejja

2009-08-15 16:22
Apropå ingenting så är det idag 40 år sen Woodstockfestivalen öppnade portarna. Så det hade varit halvfränt om filmen hade haft premiär idag. Men så är icke fallet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-16 00:52
jaa verkar skitbra, men så har allt emile hirch varit med i varit guld. och ang lee är en geni förstås. Och Demitri martin verkar cool
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)