Scrubs - Final episode (Spoiler)
Nu har alltså sista avsnittet av en sjukt fin och rolig serie gått av stapeln. JD bytte sjukhus och flyttade närmare sin son och vi fick veta att vaktmästaren hette antingen Glen eller Tony. Någon mer som sett avsnittet? Har nog aldrig sett en så bra avslutning av en långvarig TV-serie iallafall...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Glen matthews? :D Riktigt bra slut på serien.. Men känns aldrig bra att en serie tar slut. Scrubs lyckades ganska bra iallafall. R.I.P :(
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
eeaaagleeeee
Survival of the fitest only the strong survive.
Blev lite tårögd i slutet när man fick se framtiden, eller så var det tårar av skratt för jag satt och tänkte tillbaka på alla jävla guldminnen med Glen Matthews, asså han lyfte upp den serien som fan. Neil Flynn - tusen gånger roligare än Steve Carell. Bästa serieavslut går nog till Seinfeld men det är troligtvis för att körde en fet twist/cliffhanger på slutet som gör att man bara 'aaaahhh näää varför, vad ska hända nu, när kommer nästa säsong???' haha.
Blev också lite tårögd när hans framtid spelades förbi och när man såg alla i hallen medans han drog som bara var hans minnen, alla personer som varit med i avsnittet, sjukt bra avsnitt, väldigt trist att det är slut nu, en serie som aldrig blir uttjatad. Fan vad alla serier tar slut nu, först Chuck nu Scrubs, snart 24 och Prison Break också, vad ska man då se?
vad ska man då se? Kommer förhoppningsvis nya serier också :P Men ja, det är sjukt trist. Dock tror jag inte att jag kollat på ens hälften av alla Scrubs avsnitt.
jag har bara småkikat på scrubs då och då, och vaktmästaren är asrolig, men resten är det så bra? kanske att man ska kika på det fullt ut? spelar det någon roll om man ser alla avsnitt binder det ihop hela storyn verkligen?
be the change
men vafan? skulle inte serien fortsätta utan JD? inte för att jag tror att det blir lika bra, men det gör allt mindre sorgligt...
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
todilo // Va? Det är inte helt omöjligt att det kan vara så. Men i sista avsnittet nu försvann ju både Dr. Kelso och JD. Tror det blir väldigt svårt att fortsätta med serien i sig utan JD men kanske en spinoff med de nya praktikanterna (som jag älskar, speciellt Howie).
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
har för mig att nån här på whoa gav en källa i en annan tråd..sen så lät det som att producenten sa JD's last episode...måste kolla avsnittet igen fan
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
JD bytte sjukhus och flyttade närmare sin son och vi fick veta att vaktmästaren hette antingen Glen eller Tony. Hm snarare att han inte hette nåt utav det utav det utan ljög för båda. Bara jag som tolka det så?
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
"I didn't do it.." "I got me some white meat!" "HI-YAAAH!" Det var grymt :D Annars var avsnittet rätt tråkigt. Ännu tråkigare att serien lägger ner :(
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
R.I.P Friends, fuck scrubs
Det kanske blir en spinoff serie, han som spelar JD sa något om det på Söndags part med filip och fredrik(?)
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
Hade aldrig sagt det för ett år sen, men jag är glad att de dödar Scrubs. Det var plågsamt att se vad de gjorde med en av mina favoritserier under sista säsongen.. Sista avsnittet var ok, lite för cliche för min smak.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
JD bytte sjukhus och flyttade närmare sin son och vi fick veta att vaktmästaren hette antingen Glen eller Tony. Hm snarare att han inte hette nåt utav det utav det utan ljög för båda. Bara jag som tolka det så? jo exakt är ju som han spelar efterbliven för någon annan doktor
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
"Scrubs has been renewed for a ninth season with stars Zach Braff and Sarah Chalke signed on for six episodes." Men ropa inte hej innan du är över bäcken som man säger, källan är trots allt wikipedia. Samtidigt var det väl snack redan vid 6e eller 7e säsongen om att det skulle vara sista.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Men nu återkommer "Scrubs" för en nionde säsong. Braff har dock endast gått med på att medverka i sex avsnitt – sedan ska tyngdpunkten i serien flyttas över till andra rollfigurer. Enligt The Hollywood Reporter är det klart att Donald Faison (Dr Turk), John McGinley (Dr Cox) och Neil Flynn (vaktmästaren) kommer att fortsätta i "Scrubs"." http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article5168403.ab
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
""Men nu återkommer "Scrubs" för en nionde säsong. Braff har dock endast gått med på att medverka i sex avsnitt – sedan ska tyngdpunkten i serien flyttas över till andra rollfigurer. Enligt The Hollywood Reporter är det klart att Donald Faison (Dr Turk), John McGinley (Dr Cox) och Neil Flynn (vaktmästaren) kommer att fortsätta i "Scrubs"." http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article5168403.ab " Men ropa inte hej innan du är över bäcken som man säger, källan är trots allt aftonbladet
http://www.myspace.com/localexpressions
Bara Sarah Chalke är med i serien så gör det den såklart sevärd. Kul om det stämmer att Zach medverkar i ett par avsnitt.
Fattar inte att folk dissar sista säsongen. Själv tycker jag att säsong 6 och 7 var de sämsta, blev alldeles för mycket Carla och Turk, samt för mycket meningslös story som att Elliot skulle gifta sig med någon astråkig snubbe? Nej, fan senaste säsongen har varit en Scrubs renässans. Att de kör lite klipp med olika ad libs från Janitor m fl i slutet av varje avsnitt är också grymt.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Fan va jag grät när jag såg sista avsnittet
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
näfan, skönt att braff slutar vara JD, tyckte han förstörde karaktären och förlöjligade den i sista 2 säsongerna, tog den inte på det allvar som ändå funnits i JDs "tönt-stunder", kändes som han paroderade på sin egen karaktär. och han var alldeles för seriös i de seriösa stunderna. och gooch(?), den karaktären HATADE jag, USCH! nä, visst, det är trist att det slutar, men det kommer ändå inte bli lika bra dom det var runt 4~e säsongen, och jag tror inte fortsättningen kommer bli bättre... men janitor var jävligt bra i s8, det måste sägas.
du är kär i mig.
de va inte sista avsnittet av serien, bara sista avsnittet me J.D....
Jag gillade Gooch. Är det någon som vet var man kan få tag i hennes (Kate Micucci) musik? Läste att hon är med i ett band som heter Garfunkel and Oates.
den är inte slut:P dom ska göra en säsong9 bara att JD inte kommer vara med lika mycket;)
fuck you, and have a nice day
Omnomnom, soundtracket från My Musical snurrar flitigt på min mp3... GUY LOVE <3
My heart lives in my vagina.
Producent
2009-10-07 22:31
scrubs kan vara den bästa serien som någonsin gjorts!
Scrubs är över, nya säsongen är bara Turk och Cox kvar från riktigta serien resten kommer bara göra inhopp , Carla, Elliot, Janitor, Kelso, JD m.m kommer inte vara regulars
Tråd dödadar!
Scrubs har man haft mkt kul med ja. Shit, åtta säsonger har gått, jävlar-i-mig..