Vem är den absolut skönaste/bästa filmkarraktären?
Vet ej om det kanske finns någon tidigare tråd om detta, men när jag sökte fann jag ingen. Jag skulle nog lägga min röst på någon av dessa: R.P. McMurphy - Jack Nicholson @ GökboetRoger 'Verbal' Kint/Keyser Soze - Kevin Spacey @ The Usual Suspects George Young - Johnny Depp @ Blow
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
gillar leonardo dicaprio i catch me if u can och så klart johnny depp i fear and loathing
Survival of the fitest only the strong survive.
Jules Winnfield! Samuel L. Jacksons karaktär i Pulp Fiction
You can't stop the Prophet..
Lyricist
2009-03-02 20:18
hmm finns många riktigt sköna.. anthony hopkins som Lecter Christian Bale i amercian psycho Mickey rourke i bullet Sean Penn i Fast Times At Ridgemont High är några personliga favoriter men kommer väl komma på någon som är ännu skönare så fort man postar det här...
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Tyler Durden.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
och självklart
Brick Top , ur Snatch.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Jack Sparrow är mysig som fan Sen så var jag väll en av få som inte gillade The Dark Knight, men Heath Ledger som Jokern var riktigt grym.
Vi är överallt!
Bruce Willis as John McClane!
be the change
Ricky från Trailer park boys
LEGALISERA CANNABIS
Hangaround
2009-03-03 04:52
Inte den skönaste, men jag diggar honom.
Timothy Olyphant i "Girl next door"
Han gör den rollen så jäkla bra.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Samtliga karaktärer på den bilden, samt många andra i Guy Ritchies filmer.
Would I shit you? You're my favourite turd.
aaah... Mickey. vilken kung. älskar scenen när han knockar Gorgeous George :) Guy Ritchie's karaktärer är hur grymma som helst i stort sett allihop :)
Duckie i Pretty in Pink (drinking and driving dont mix, thats why I ride a bike)
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Jack Sparrow, V i V för Vendetta och Jokern i senaste Batman filmen.
A historian is a prophet in reverse
Måste hålla medom att R.P McMurphy är bland dom skönaste!
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Hjälp, limmat ihop gaddarna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rudolf Andersson i Sunes Jul, tätt följd av The Dude i Big Lebowski
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2009-03-04 16:05
haha word TheMatt xD
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Tyler Durden - Fight Club. Verbal Kint/ Keyser Soze - De misstänkta. Mickey - Snatch. Raoul Duke - Fear and Loathing in Las Vegas.
Tyler Durden var väl framröstad av någon fet tidning i staterna som filmvärldens bästa karaktär någonsin... Tyler Durden - Fight Club The Dude - The Big Lebowski Walter Sobchak - The Big Lebowski Raoul Duke - Fear and Loathing Dante - grandma's Boy Ace Ventura Patrick Bateman - American Psycho
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
jag gillade bill murray's tolkning av skjutjärnsjournalisten i where the buffalo roam annars ligger favoritkaraktärerna bland den engelska svarta humorn som guy richie är så jävla bra på..
Tu m'emmerdes!
Spud!
annars är jag svag för james cagneys gamla gangsterfilmer...karaktären cody jarrett är nog den bästa han har spelat...stenhård.
Sweet Dick Willie i "Do The Right Thing"
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Bob Wiley (Bill Murray) i filmen "What about Bob?"
guy on the couch från half baked
eller
pagoda från royal tennenbaum
glömde ju säga benicio del toro i fear and loathing
Philip P23 haha royal tenenbaums innehåller ju BARA guldkaraktärer...
Haha, klockren kommentar han säger när han kryper där :)
be the change
haha kapten haddock, fan vad nice.
Elit är närmast so far. Men Lee Van Cleef är fan svårslagen i den här filmen. Äga Clintan i hans bästa spagettiwestern, Lee gör den.
Ursäktar med youtubelänk:(
Pete i twin peaks "there was a fish, in the perculator". Ännu hellre hans roll i wild at heart iofs, men jag kan inte hitta nån bild på honom där.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
"fred fenster" är jag rätt förtjust i också, roligt att faktiskt göra en karaktär som inte kan snacka ordentligt:
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Lille-john i Disneys Robin hood :D "vilket håll igång asså"
(Inlägget ändrat av widegren1990 2009-03-27 13:19:39)
Hej, Träffat Jacob?
Yids Jag tycker fan att Clintan är ett strå vassare i "för några få" asså!
Stephen Baldwin som Michael McManus i The Usual Suspects är också grym :D
GIVE ME THE FUCKING KEYS, YOU FUCKING COCKSUCKING MOTHERFUCKER AAAARRRGHHH!
GOSH!
" Hi I'm Jeff... I have a bush too. It's not grey. "
bubbles i trailer park boys
joe pesci i goodfellas "ey bing what are you doing here ? didnt i told you to go fuck your mother ?"
Survival of the fitest only the strong survive.
KOnstigt att ingen tagit: Don Vito Corleone - Marlon Brando. Ruskigt bra karaktär där måste jag säga. Lite sådär småjobbig och seg som fan.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Den här sidan kan jag varmt rekomendera, håller med om många valda karaktärer där :D
Du är ingen rappare, du är en ful guzz // Som ridit så många kukar att din röv ser ut som JULMUST //
Michael Corleone - No 1
Lenoardo Dicaprios roll i Catch me if you can
Tyler Durden
Tony Montana
Jack Sparrow
Jona Hills roll i Superbad
och vem fan är du?
De bästa har ju redan nämnts. Tyler Durden, The Dude, Fred Fenster, Napoleon Dynamite och Mickey från Snatch.
Bröderna McManus får ju jobbet gjort de med iofs.